2011. november 12., szombat

How to wear...the riding boots

Új sorozatot indítok a blogon, egy-egy most divatos ruhadarabot, lábbelit vagy kiegészítőt górcső alá véve, többféle összeállításban kombinálva. Elsőnek a lovaglócsizmát választottam.

A lovaglócsizma a lehető legpraktikusabb csizma télre, lazább és nőiesebb kombinációban is viselhető, szoknyával, nadrággal, ruhával, hétköznapokra szaladgálni vagy alkalmakra egyaránt. Igaz, ez utóbbira talán nem a legtökéletesebb, de megteszi.
A szetteket a Polyvore.com-on csináltam, csak a blog miatt regisztráltam, így több ilyesmi bejegyzést tudok majd készíteni. Nem is szaporítom tovább a szót, jöjjenek a szettek!



Black&beige

11. 12.

Leather jacket

Country romantic

My first set

LBD 1



A lehetőségek száma természetesen végtelen, de hirtelenjében ezeket a kombinációkat dobtam össze. Remélem, tetszett!=)

Bye-bye!

3 megjegyzés:

  1. Az utolsó három összeállítás nagyon jó lett !

    stilusjulia.blogspot.com

    VálaszTörlés
  2. Nekem is azok tetszenek legjobban. A lovaglócsizma nagyon szuper darab, nekem egy barna van, de jó lenne egy fekete is.

    VálaszTörlés
  3. Julia's Style: köszönöm!

    Bog-Bog: nekem fekete lovaglócsizmám van, de örülnék egy barnának is.=)

    VálaszTörlés