2011. november 3., csütörtök

Hogyan sminkeljünk ősszel és télen?

Volt már egy ilyen témájú poszt körömlakkos verzióban, de úgy gondoltam, csinálok egy sminkes összeállítást is. Ebben az időszakban mindenki szívesebben sminkel, mint nyáron. Érthető, nem olvad le az arcunkról az alapozó, a szájfény, nem lesz komor hatása a sötét színeknek sem. Csokorba gyűjtöttem a sminktáramból, mi az, amihez gyakrabban nyúlok mostanában, illetve hogy miket ajánlok Nektek is.
A jó nyári alapozó könnyű, észrevehetetlen a viselése és magas fényvédő faktort tartalmaz. Ezzel szemben most érdemes előásni a nehezebb alapozókat, például az Astor Perfect Stay-t, amivel már az októberi kedvences posztban is találkozhattatok. Részletes review-t itt olvashattok róla. A véleményem még mindig ugyanaz, szívesen használom. A másik alapozó, amit ajánlok, a Max Factor Xperience. Nem mattító hatású, rajtam nyáron, de még tavasszal is hamar kifényesedik, annak ellenére, hogy kellemes viselni. Ebben csupán 10-es faktor található, de azt hiszem, mikor alig van napsütés, ezt nem kell bánni.

Nekem a tökéletes paletta a Sleek Storm még mindig, őszre és télre különösen! A bronzos-aranyló árnyalatok egy karácsonyi sminkhez szuperek, a sötét árnyalatok pedig akár nappalra is mehetnek diszkrét rúzs vagy szájfény kíséretében. Most nem fogok ódákat zengeni róla, már megtettem itt.=)
A Max Factor Masterpiece krémes festékek közül a zöld az abszolút kedvencem, imádom! Az Essence Urban messages szemhéjszínező kréták közül a szürke, a világoskék és a sötétkék került ide. A világoskék a Storm paletta szürkéskékével párosítva nagyszerű erősebb nappali smink!
Az Avon Retro glamour duója sietős reggelekre ajánlott. Vastag tusvonallal akár estére is bevethető!
Látható még egy Catrice mono szemhéjpúder, ez a második Catrice termékem. Nem is értem, miért nem vettem tőlük semmit szinte! Persze a drogériában mindig nézegettem, de a vásárlásig sosem jutottam el. Na majd most! Egyébként ez a 130 Sitting On A Volcano nevű árnyalat, lilásszürke, fényes szín, a kedvenc mindennapi sminkem alapja. Még van a képen egy csodás színű pigment, őt ma kaptam meg tesztelésre, bővebb poszt várható hamarosan!=)
A tusok is mostanában kerültek elő nálam jobban. Eddig csak Essence tust próbáltam, és maximálisan meg vagyok elégedve mindkettővel. A zselés tussal kezdőknek könnyebb sikerélményt elérni, viszont az új szerelmem egyértelműen az I love style folyékony tus. Szivacsos-gumis az applikátora, szépen lehet vele dolgozni.

Nagyon szeretem a halvány, natúrabb színeket a számon télen, például az Avon Pout rúzsa, róla is olvashattatok már itt.  Két nude rúzs is felkerült a palettára, egy rózsaszínesebb, ez egy limitált Manhattan, és egy barnás, ami még egy régi Catrice darab. A vöröses, pirosas árnyalatok is gyakrabban kerülnek elő mostanában, egy nagyon natúr szemmel nem túlzás nappalra ez a csodaszép bordós-vöröses Max Factor Elixir rúzs. Számomra most jött el a lilásrózsaszín Astor rúzs ideje is, bár még mindig nem tartom különösebben az én színemnek, igyekszem többször használni. Ugyancsak jó őszi szín a Max Factor Cube szájfény 10-es színe, habár a pici applikátor miatt meggyűlik a bajom a felvitellel. A két H&M szájfényt pedig tavaly vettem Bécsben, 1 euróba kerültek ketten, nagyon megérték az árukat. Finom cukros illat, egész jó pigmentáltság és tartósság. Nemsokára megint megyek Bécsbe, mindenképp be fogok nézni abba a hatalmas H&M-be!

Ti miket használtok szívesen mostanában?
Bye-bye!

2 megjegyzés:

  1. Már megint Catrice mono :) Annyi jót olvasok mostanában ezekről a szemfestékekről, hogy egészen elgondolkoztam rajta, hogy velük töltsem fel egy üres palettámat, amiben négyszögletes helyek vannak. De nem tudom, passzolnának-e bele... Megírnád, mekkora bennük a pan? :)

    VálaszTörlés
  2. Ez szuper ötlet, beleswatcholtam az üzletben a többibe és mind nagyszerű, a színskála is bő!=) A pan 2,5x2,4 cm-es nagyságú.

    VálaszTörlés