2011. november 5., szombat

FOTD - Just green

Nagyon régen volt ilyen poszt, mivel reggelente, mikor elindulok, nincs rendes fény a fotózáshoz. Tegnap viszont volt egy kis elintéznivalónk a városban délután, úgyhogy gondoltam, meg is örökítem. A smink alapja ez a világos-olívás szín, nagyon szeretem! Ezt bolondítottam meg egy vastag tusvonallal.
Újabban szeretem ilyen erősre kihúzni a szemöldökömet, a szögletes formát Dorka Scarlett O'Hara-videójából lestem el, matt barna szemhéjpúdert szoktam használni és ferde ecsetet. Karakteresebb lesz tőle az arcom és szerintem jól is áll, sokan dicsérték. Viszont ha előkerülnek a finomabb színek, hanyagolni fogom, azokhoz túl erős lenne.
Mivel a szem feltűnő, az arcomra barackos, krémes pirosító és halványrózsaszín rúzs került.
És majd' elfelejtettem, a hajammal is kísérleteztem! Az első tincseket feltűztem, és a maradékot, a szokásomtól eltérően nem egyenesre vasaltam, hanem befelé íveltem a hajvasalót.


Amiket használtam:
Arc:
Max Factor Xperience alapozó
Essence Stay All Day korrektor
Max Factor Creme Blush - Soft Copper
Max Factor Creme Puff kőpúder
Szem:
Essence négyes szemhéjpúder paletta - 05 To Die For (matt sötétbarna szemöldökre)
Artdeco szemhéjalapozó
Max Factor Masterpiece krémes szemhéjfesték - Golden Green
Astor négyes szemhéjpúder paletta - Jungle Fever (világoszöld eldolgozásra, fehér highlighternek)
Essence Gel Eyeliner - Midnight in Paris
Max Factor Xperience szempillaspirál
Ajkak:
Avon Színmegújító ajakrúzs - Pout

Bye-bye!

3 megjegyzés: