2011. november 18., péntek

Avon Advance Techniques hajvégápoló szérum

A hajápolásról eddig nem esett szó a blogban, főleg azért, mert nem sokkal ezelőttig csupán sampont használtam. Inkább a formázásra helyezem a hangsúlyt, a frizurám ugyanis pontos beszárítást és mindennapos vasalást igényel. A sok hőhatás igénybe veszi a hajvégeimet, amik szárazak és töredezettek lettek. A probléma orvoslása céljából rendeltem meg az Avon hajvégápolóját.

Nem nagyon olvastam az Avon hajápoló termékcsaládjáról, és a katalógusban is mindig átugrom, már több, mint egy éve hű társam a Nivea dúsító samponja. Viszont mindenképp valami olcsóbb termékkel akartam kezdeni, hátha beválik. Egy barátnőmnek van ilyenje, ő azt mondta, bevált neki, és ő is sokat vasalja a haját, szóval kíváncsian vártam én is a hatását.

A csomagolása matt ezüst zölddel, szerintem jól néz ki, bár ez nem is olyan lényeges, mert sokan eldobják. Itt olvashatjuk az összetevőket, valamint a használati utasítást. Maga a termék egy pumpás üvegben van, a pumpa banánzöld színű, talán nem a legszebb, de talán ezt túl lehet élni. Pozitív a pumpás kiszerelés, nem fenyeget a veszély, hogy túl sokat nyomunk.


A dobozon talált leírás:
Hajvégápoló szérum minden hajtípusra
Segít kisimítani a száraz hajvégeket és táplálnia hajat, puhábbá, selymesebbé és fényesebbé varázsolni azt. HASZNÁLATA: Masszírozzon néhány cseppet nedves vagy száraz hajába! Ne öblítse le! Formázza a haját szokás szerint!

A halmazállapota egyértelműen olajos, ilyet is vártam. Nem túl folyós, szépen el lehet oszlatni a hajon.
Kipróbáltam száraz és vizes hajra is. Száraz hajnál azonnal érezhető az ápoló hatás már az első használattól, sokkal szebb, selymesebb lesz a haj, de vigyázni kell a mennyiséggel, illetve meg kell várni, hogy rendesen beszívódjon, különben zsíros hatást kelt. Én hajmosás után szoktam a hajvégekbe masszírozni egy-két pumpálásnyit, majd utána szokásos módon megszárítom.
Közel egy hónapja használom a terméket, és abszolút pozitív véleménnyel vagyok róla. Igaz, közben volt egy vágatás is, de mostanra puha, finom tapintású lett a hajam, kevésbé szálkásodik.
Csak ajánlani tudom, ráadásul a mostani katalógusban a hajfénysamponnal együtt, csomagban 1000 Ft. November 30-ig érvényes a katalógus, úgyhogy siessetek!

Próbálta valaki közületek ezt a hajszérumot? Hogy vált be?
Bye-bye!

5 megjegyzés:

  1. Nagyon régen használtam ilyet, szerettem :) Az illata nagyon jó volt :D

    VálaszTörlés
  2. Nekem az egyik kedvencem lett, ahhoz képest milyen kevés elég belőle, már 1 üveggel elhasználtam.

    VálaszTörlés
  3. Én is nagyon szeretem, főleg az illatát! Amióta pedig használom a hajam nagyon puha és egészséges :)

    VálaszTörlés
  4. Örülök, hogy többeteknek is bevált, és Vivii, Viktória, igazatok van, tényleg fincsi az illata.=)

    VálaszTörlés
  5. Μarvelοus, what a web site it іs!
    Тhis blog provіԁeѕ uѕeful facts to us, keep it up.



    Мy blοg post; 2applyforcash.com
    Have a look at my blog Online Payday oan

    VálaszTörlés