2011. október 17., hétfő

Tervezd meg a saját kabátodat!

Egy ismerősöm tette ki a Facebook üzenőfalára ezt a honlapot, egy képpel, amin a saját maga által tervezett kabátot viseli. Azonnal kíváncsivá tett hát, és megnéztem.

Az Ille-Olla egy különleges divatcég, ami, mint a címből is látható, kabátokkal foglalkozik. A különlegessége az, hogy a vásárló személyre szabhatja a darabot, a színétől kezdve a záródásán keresztül egészen a hosszúságig mindent. Sok variáció közül válogathatunk, a tervet el is lehet küldeni. A webshop csak 20-án nyílik meg, amikor is meg tudjuk rendelni az általunk tervezett kabátot.

Szerintem nagyszerű ötlet, aki szeretne egyedi kabátot, de nem túl extrát, annak érdemes kipróbálnia. A divatfotók és blog menüpont alatt az elkészült darabokat is meg lehet nézni. Terveztem kabátot én is, elküldtem, és ha esetleg meg is veszem vagy kapom, mindenképp megmutatom Nektek is!=)

És a cím: www.ille-olla.hu

Bye-bye!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése