2011. október 30., vasárnap

OOTD - Oversize

Sajnálom, hogy mostanában elmaradtak az outfit posztok, de reggel sötét van, így nem tudunk fotózni. Viszont az jutott eszembe, hogy ez a földön fotózásos dolog nem is rossz ötlet, ezért így fogom megoldani. Előző este kitalálom, mit veszek fel, lefotózom kiegészítőkkel-cipővel együtt, másnap este/délután pedig feltöltöm.

Ma ünnepeltük a szülinapomat egy családi ebéddel, amire ezt a szettet viseltem. Más cipővel, például egy szürke bokacsizmával suliba is tökéletes. Az alap a hatalmas, oversize csíkos pulcsi volt, ehhez cicanadrágot viseltem, és a csinosabb hatás érdekében a cipővel harmonizáló színű övet tettem a derekamra. Idén nagyon divatosak a vékony övek, egy ilyen darabhoz kiválóan társíthatóak.
Most nem írom le, mi honnan van, mert a cicanadrágon kívül mindent kaptam vagy külföldön vettem, ilyen pamut cicanadrágot meg bárhol kapni.


Bye-bye!

2 megjegyzés:

  1. jó ötlet, bár egy tanácsot adnék. próbálj meg egyszínű (inkább valami semleges színű) háttérre rakva fényképezni, elég zavaró pl a mostani háttér is:S

    VálaszTörlés
  2. rendben, erre én is gondoltam, de mikor már írtam a posztot.=S most csak hirtelen ötlettől vezérelve raktam le a szoba közepére, de legközelebb ígérem, jobb háttér lesz!

    VálaszTörlés