2011. október 31., hétfő

Októberi kedvencek

A szeptemberi kedvences poszt időhiány miatt kimaradt, amit nagyon sajnálok, mert nem csak olvasni, írni is imádom az ilyen témájú bejegyzéseket. Nem volt rossz hónap ez az október, és a szülinapom is most volt.=) Beköszöntött az igazi őszi idő, sütöttem egy csomó sütit =D, Glamour-napoztam hatalmasat, és voltam egy fantasztikus születésnapi partin (köszönöm Eni!).=)
Na mindegy, szóval, sok minden lesz ebben a posztban, készüljetek!


A Sleek Storm palettát minden héten legalább háromszor használtam, mert mesések a színei, mert ha nem használhatnék más szemhéjpúdert, sem unnám meg, és mert imádom! Másik kedvenc volt az Essence 05 To Die For négyes szemhéjpúdere.
Rúzsok... Az Avon Pout-ja igazi mindennapi rúzs, ha nincs semmi ötletem, mit kenjek a számra, általában ez kerül fel. Szép világos rózsaszín árnyalat, nagyon szép, minden alkalomra tökéletes.
Gyakran elővettem az Astor Perfect Stay alapozót is, most már nem érzem úgy, hogy megfullad alatta a bőröm, mint nyáron. Erősebben fed és tartósabb, mint a Mattitude, most úgy érzem, ezt jobban szeretem.


Az oxford cipőmhöz szeptember óta örök szerelem fűz, mert kényelmes, nőies, zárt és mindennel fel lehet venni. Deichmannos, Janet D. márkájú. Azt vettem észre egyébként, hogy minden őszi-téli cipőm ettől a márkától van. Ez a cipő, a két bokacsizmám, a csizmám... Ajánlom nagyon, mert nagyon jó áron vannak igazi bőr, minőségi cipők!

A Glamour-napos szerzeményeimből mindet imádom, ezért külön be sem fotóztam őket, csak a fülbevalószettet. Ha láttok még ilyet a H&M-ben, feltétlenül vegyetek, volt még más színkombinációban is, és nagyon megéri!

És a végére a szokásos bónusz. Szerettem volna valami merőben más sorozatot nézni, mint amiket eddig szoktam, gondoltam, a sok jó véleményre hallgatva elkezdtem az Így jártam anyátokkalt. Elég, ha azt mondom, egy hétvége alatt végigmentem az első évadon? Nagyon vicces, lehet gyors egymásutánban nézni, és a mostani borongós, hideg estékre jól jön valami, amin sokat lehet nevetni.=)



Nektek mik voltak az októberi kedvenceitek?
Bye-bye!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése