2011. október 13., csütörtök

Nemzetközi Öltözz ki! nap

Október 13-án van az International Suit up! day, ami, ha jól tudom, az Így jártam anyátokkal sorozatból indult. Barney ugyanis imádja az öltönyöket, ezért valószínűleg ő hozhatta létre. Az első rész felét láttam, szóval nem tudom pontosan, hogy is van ez. Kérem, aki tudja, írja meg kommentben!=)

Mivel sokáig voltam ma suliban, nem akartam kosztümöt venni, ezért eme szett mellett döntöttem. A blézer igazi must have darab, szeptemberben vettem, és nincs olyan hét, mikor ne viselném. Jól kombinálható, imádom! A szoknyát szintén, és elnézést a gyűrődésekért, kutyafuttában fotóztunk, az én hibám-=/

Egyszerűbbnek láttam Lookbookról betenni a szettet most, mint szokás szerint feltölteni.
Bye-bye!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése