2011. október 24., hétfő

Körömlakkok őszre és télre

Kicsit átrendezgettem a körömlakkjaimat, hátrébb tettem a nyárias színeket és elővettem a sötét, mély színű lakkokat. Ennek kapcsán eszembe jutott, ebből lehet posztot írni, szóval összegyűjtöttem a kedvenc körömlakkjaimat őszre és télre.
Még nyáron a Coty csomagban volt pár lakk, amit akkor nem tudtam használni, egyszerűen nem éreztem megfelelőnek a nyári feelinghez. Előkerült egy tavalyi nagy kedvenc is. Két fő tervem volt idénre körömlakk ügyben, egy nude és egy kék lakk. Előbbi kipipálva, de azt a szép kék Essence lakkot, amit Timinél láttam, nem leltem még meg.=(
Haladjunk sorba!


NYC Quick Dry 210 Chinatown: nyáron kaptam, de csak most jött el az ő ideje. Borzasztó különleges, feketés sötétlila árnyalat. A textúrája nem túl folyós, kellemes vele dolgozni, gyorsan szárad, 9,7 ml-es kiszerelésű, 3-4 napig tartó körömlakk. Egy rétegben viselhetetlen, két rétegben lesz tökéletes Jó kis lakk, nagy mennyiségben, olcsón, 500 vagy 600 Ft-ért. Viszont főleg a szín miatt imádom, szerintem sokszor elő fog kerülni!

Max Factor Max Colour Effect 19 Deep Grey: ezüstcsillámos sötétszürke, sűrű állagú, kis kiszerelésű lakk, ami ugyancsak két rétegben az igazi. Igazi őszi-téli szín, amellett minden ruhához illik. Ez valamivel tovább bírja, mint az előző. 1000 Ft-ba kerül, viszont olyan 5 ml-t tartalmazhat csak. Ezek mellett nem tudom, megéri-e megvenni...


Miss Sporty Clubbing Colours 311 és 113: tömény csillám, ezzel tudnám ezeket a körömlakkokat jellemezni röviden. Szintén Coty-csomagosak, de nyárra nekem nem jött be ez a hideg tónus. Most viszont szeretem, mert egyrészt a csillámos mivoltukban eléggé ragaszkodóak (lemosásnál már nem annyira szeretem ezt), a kopás nem feltűnő. Különlegesség, hogy széles és lapos az ecset, ezáltal számomra sokkal könnyebb a lakkozás. Három rétegben fed igazán, mivel elég folyós. Mindkettő téli lakk, a jeges rózsaszín és a hóesésre emlékeztető ezüst. Na ilyenkor utálom, hogy nincs nevük a színeknek...


Essence Colour&Go 70 Nude it! és 34 Walk of fame: imádom a Colour&Go lakkokat, mert bő a színválaszték, nagyon olcsó (350 Ft), kellemes a textúra, és viszonylag tartós. A szürkés-lilás fura színű Walk of fame tavaly nagy kedvenc volt, nem tudom, most lehet-e kapni. A Nude it! viszont új, szerettem volna valami kevésbé feltűnőt is. 5 ml a kiszerelés, ami nem sok, de előny, hogy elhasználhatjuk, még mielőtt beszáradna.

Avon Gold Nailwear Pro Golden wine: ezt tavaly karácsonyra kaptam, és biztos vagyok benne, hogy limitált volt, mert nem látom katalógusokban. Aztán lehet, hogy van, csak én vagyok a vak, szóljatok ám! A karácsony jut eszembe a ciklámenes-borvöröses, aranycsillámos színről, és hogy őszinte legyek, csak a színét szeretem. Nagyon folyékony, hamar elkezd kopni fedőlakkal és mindennel együtt. Azért igyekszem használni, bár nem tudom, ilyen tapasztalat után merjek-e Avon lakkot kipróbálni.


Rimmel Lycra Pro 327 Heart On Fire: ez most az aktuális kedvenc lakkom, a klasszikus vörös. Olyan az ecsete, mint a fentebb látható Miss Sporty-nak. Egy rétegben is jól fed, de az egyenletesebb hatásért én át szoktam menni még egyszer a körmeimen. Ugyan nem tart 10 napig, max 4-5-ig, de addigra általában úgyis megunom. Ráadásul óriási a kiszerelése, 12 ml... Emellett az ára is tökjó, 1200 Ft azt hiszem, szerintem venni fogok még ilyet. Ugyan most sminkstop van, de majd novemberben.=D


Ti milyen színeket használtok a körmötökre mostanában?
Bye-bye!

2 megjegyzés:

  1. Én ősszel se nagyon változtatok a lakkozási szokásaimon. Annyi talán hogy a nude lakk többször kerül előtérbe; de nincsenek is sötét lakkjaim így a választási lehetőségeim is gyérek. Most szeretnék majd beszerezni egy mély lilát, tartós szürkét és egy barna lakkot.

    VálaszTörlés
  2. Én inkább a sötétebbeket kedvelem, de szerintem látszik is. Új élmény volt a nude lakk, de határozottan tetszik.=)

    VálaszTörlés