2011. október 6., csütörtök

Itt vagyok! + Glamour-napokra tippek

Na, jelentkezem egy rövid poszt erejéig!=)
Sajnálom, hogy ezen a héten nem sikerült írnom semmit, de mint Facebookon is írtam, nagyon megsokasodtak a tanulnivalóim.
Viszont Twitteren követtem és követem a New York-i, londoni, milánói, párizsi divathetet, és már ki is válogattam, melyek azok a tavaszi kollekciók, amikről írni szeretnék. Főként a kedvenc márkáimról olvashattok, és a kedvenc szettjeimet is megmutatom majd. Ezt a jövő hét folyamán, hétvégén láthatjátok majd.

A mai téma ezért nem ez, hanem a Glamour-napok! Biztosan sokan várjátok, tervezgettek, stb. Hogy elkerüljétek a felesleges sorban állást a próbafülkénél, céltalan csámborgást a tömött boltokban, van pár ötletem.
Sok idő elmegy azzal, ha kilónyi cuccal a kezedben várakozol a próbafülkére. Ha tudod, abban az üzletben mi a Te méreted (ez néhol eltérhet), ezt megspórolhatod, ha csak olyan dolgokat próbálsz fel, amik ezt igénylik. Ilyen a ruha, a farmer, a kabát. Pólót nem biztos, hogy szükséges próbálni, maximum a szín miatt. A kabátot, blézert nem is kell bevinni a próbafülkébe, hiszen az üzleten belül is vannak tükrök, és ezekhez nem kell levetkőzni.
Az adott üzlet honlapján is megnézegetheted a kínálatot, hogy a helyszínen célirányosan tudj közlekedni. Ha megvan a kiválasztott darab, akár rögtön mehetsz is a pénztárhoz! Ez a lekapom a polcról-megveszem módszer kiegészítőknél, táskáknál válik be.
A szettedről. Kényelem és praktikum legyenek a jelszavaid. A cipő legyen lapos talpú, könnyen levehető, a ruha szintén. Hétvégére jön a hidegfront, a balerinacipő nem a legjobb választás, de egy oxford vagy lapos talpú bokacsizma annál inkább!

Szombat este lesz beszámoló, nekem hogy telt a nap, mit viseltem, miket vettem, és ha nem hagyom otthon a fényképezőmet, talán még pár pillanatképet is kaptok!=)

Boldog Glamour-napokat, és lógok Nektek még sok-sok poszttal!
Bye-bye!

2 megjegyzés:

  1. jajj én már glamour napokkal álmodtam:DDD pedig nincs lehetőségem "részt" venni.:/

    VálaszTörlés
  2. ehh, a bizonyos tudatalatti!=D szegény... ha lesz valamikor a közeljövőben lehetőség bepótolni, tedd meg szerintem!=)

    VálaszTörlés