2011. október 8., szombat

Glamour-napok - beszámoló és zsákmány

Nagyon vártam ezt a napot egész héten, ugyanis ma terveztünk délelőtti shoppingtúrát a barátnőimmel. Gyűjtögettem a zsebpénzemet, terveket szőttem a zsákmányokról, és eljött ez a nap is!
Azt hiszem, az őszi Glamour-napokon tudatosabb vagyok, míg tavasszal spontánabb. Tavaly ősszel is csak azt vettem, amit előtte elterveztem, idén még sikeresebb voltam. Nemrég selejteztem, aminek következtében alig maradt felsőm, így elsősorban azokra vadásztam, illetve időközben kitaláltam, szeretnék kötött kardigánt is. Imádom télen a kötött dolgokat!
A mai posztban tehát megmutatom, miket vettem, illetve a gondolataimat is leírom ezzel kapcsolatban.
A képről egyedül csak a H&M-es szatyor lóg ki, oda ugyanis, mint tudjuk, nincs kedvezmény. Ezt sajnálom, meg azt is, hogy a Zarába sincs. Ha lenne a közelemben, a Bershkát, Stradivariust és Pull&Beart is sajnálnám. Viszont nem hazudtoltam meg önmagamat, azokban az üzletekben vásároltam, ahol egyébként is szoktam.

Háromnegyed kilencre értünk a legjobb barátnőmmel az Árkádba, mászkáltunk egy kicsit, majd a Mango-val indítottunk nyitáskor. Szerencsénk volt, hogy reggel mentünk, mi voltunk az elsők. Utánunk persze jöttek szép számmal. Nézegettem sok mindent, de vagy nem érte meg az árát, vagy nem volt rá szükségem. Végül ez a különleges színű, hosszú ujjú felső jött velem, illetve a kötött, kék ruha. A felső tudatos volt, kellett valami színes hosszú ujjú, mert a legtöbböm szürke.
A ruhát viszont megláttam az állványon és belszerettem.=) Annyira szép, jól variálható harisnyával, leggingsszel, csizmával, oxford cipővel, magas sarkúval. Jól néz ki barnával, feketével, szürkével... A színe miatt hoztam el főleg, mert semmi kék cuccom nincs.A fazonja igazán jól állhat mindenkinek, ugyanis mell alatt széles sávban gumírozott, utána bővül. Volt még feketében,homokszínben, talán szürkében, és persze ebben a szép kékben.=)
Ez után jött a New Yorker, ahova felsők tekintetében néztünk be. Régen nagyon szerettem ezt az üzletet, újabban keveset vásárolok ott, sok az olyan holmi, ami abszolút nem a stílusom. A mostani kollekciót viszont nagyon eltalálták, és igazából rájöttem, ha megfelelő helyen keresgélek, találok a stílusomnak megfelelő darabokat. Itt már többen voltak, főleg miután másodszorra is bementünk. Legalább 6-7 felsőt vittem be próbálni, de csak ezt a kettőt vettem meg, ugyanis ezek voltak a legkülönlegesebbek.
A lila a szabása miatt, felvéve sokkal csinosabb, mint felakasztva, imádom az ejtett részt! Emiatt elegánsabb is, mint a másik. Egy öv is simán mehet hozzá! A színe is gyönyörű, a padlizsánlila nagy kedvenc.
Ez a felső szabásában nem extra, viszont színében igen. Narancsos-pirosas, ütős árnyalat, hogy Apukámat idézzem, halászlészínű. Igazából ezért is vettem meg, egy ilyen darab feldobja a szürke novembereket, egyszerű farmer-póló-blézer vagy kardigán kombókat.
A New Yorker után a C&A következett. Ott tényleg nagyon sokan voltak, pedig maga a bolt is hatalmas. Kilométeres sorok a próbafülkénél, a kasszánál, az állványoknál, főleg a Yessica részlegen. A Clockhouse nem volt olyan zsúfolt. Innen vásároltunk mindketten. A barátnőm egy nadrágot, én pedig egy kötött, pihe-puha, meleg, fodros, fekete kardigánt. Már kinéztem egyet a Glamour-ból, az nem volt, de nem is baj, mert ez sokkal jobban tetszik.=)
Szerettem volna még hosszú ujjút is, a Yessicánál láttam is, duopackban, mondom jaj de jó! Nekem általában S-M a méretem, le is vettem egy M-est, de hatalmas volt. Mondom jó, felpróbálom az S-est, az meg lógott rajtam. Lógott! Pedig nem vagyok egy nádszálalkat! Viszont aki nagyobb méretekkel rendelkezik, tökéletes a C&A Yessica részlege, a nagy méretezés és a felfelé bő méretválaszték miatt. Sőt, nekem még a ruhák is tetszenek!
Ekkor befutott a másik barátnőnk is, vele felmentünk a DM-be szempillaspirált venni. Igazából nem akartam bemenni a H&M-de végülis úgy döntöttünk, miért ne, amit nem is bánok.=) Már megkezdődtek a leárazások, kabátokra is! Emlékeztem, hogy szoktak lenni basic duopack pólók, vettem is egy fekete-fehér csomagot. Ez nagyon hiányzott, mert mind a fehér, mind a fekete rövidujjúm kicsi rám. Volt még egyébként csíkos is.

A fülbevalószett pedig a hülyének is megéri, már nézegettem egy ideje, de csak most vettem meg. 12 pár fülbevaló 1300 Ft-ért? Vicc.=) Szép, elegáns darabok, maximum az utolsó sor nagy strasszosa nem tetszik annyira, de alapvetően szuper kis szett. A fülbevalót szeretnétek, mindig úgy vegyetek, hogy egy "levélen" van több darab, ha kiszámoljátok, az egységár így alacsonyabb.
Körülnéztünk a Claire's-ben meg a Bijou Brigitte-ben. Ez utóbbi bolt felét egy az egyben megvettem volna. Elmentünk enni, aztán még busz előtt volt időnk, beugrottunk a Tally Weijl-be, hátha lesz valami alapon. Ekkor már 1 óra volt, és óriási tömeg a Tallyban. Alapvetően nem voltak nagyon sokan, de mivel a győri Tally területe elég kicsi, annak tűnt. Ott ezt az övet vettem, nem terveztem, de nem volt drága, és már régóta hajkurászok egyszerű fekete övet. A csatja aranyszínű, de nem baj, mert a felsőim nagy része hosszú, úgyis eltakarja.
Összességében teljesen elégedett vagyok, nem vettem semmi fölöslegeset, és másra már nincs is szükségem őszre-télre. Felsők pipa, nadrágok-szoknyák pipa, ruhák pipa, kardigánok pipa, kabát pipa, kiegészítők pipa. Csak a csizma hiányzik egyedül, azt majd a szülinapomra kapok valószínűleg, ha viszont meglesz, tényleg nem kell már semmi. Ha lesz időm, csinálok outfit posztokat, garantáltan találkozni fogtok minden bemutatott darabbal!

Ti miket vásároltatok? Vagy holnapra hagyjátok?
Bye-bye!



5 megjegyzés:

  1. Húú,szuper dolgokat vettél :) az a padlizsán felső gyönyörű,nem is láttam :O én holnap jövök a bejegyzéssel,sikerült pár dolgot beszereznem szerencsére :)

    VálaszTörlés
  2. jókat vettél :) nekem a fülbikből pont a kövesek tetszenek nagyon :D

    VálaszTörlés
  3. azt a mango ruhát én is megvettem online a V&D-nél, szürke színben, erre XL-t küldtek nekem... PEdig annyira szépséges, nagyon tetszett, de sajnos nem volt jó, így visszaküldtem. Inkább vettem más mango cuccokat az árából :)
    jó kis zsákmány egyébként :)

    VálaszTörlés
  4. E73: nekem a kardigán mellett a ruha!=)

    Nóra: köszi! megnéztem a posztodad, te is jókat vettél, főleg a gyűrű és a rozsdaszínű kardigán tetszik.=)

    lora.: nekem inkább a gyöngyösek, de a kövesek is szépek. már felpróbáltam azt a bizonyos legnagyobbat, és fülben sokkal jobban néz ki, mint a tartón.=O=)

    Viktória: uhh, az kellemetlen...=/ a Mango-t imádom egyébként, bár van néhány dolog, ami nem éri meg náluk, legalábbis eredeti áron. leárazáskor még jobban szeretem!=D

    VálaszTörlés