2011. október 22., szombat

Avon Matt hatású alapozó

Másfél-két hete kaptam kézhez ezt az alapozót egy rúzzsal és egy hajszérummal együtt. Ez utóbbiról külön is tervezek írni. Azóta folyamatosan használom, és már kialakult róla a véleményem, amit szeretnék megosztani Veletek.

Még sosem volt előtte Avonos alapozóm, csak egy korrektort és egy púdert próbáltam az arcra való termékek közül. A púder a Color Trend családból származott, és szörnyű volt: a nap folyamán oxidálódott és besötétedett, valamint nem is mattított, ettől megszabadultam. Az ecsetes korrektort elhasználtam, és jó is volt. Alapozót eddig azért nem rendeltem, mert egyrészt nagyobb lutri, mint a púder vagy a korrektor. Két árnyalatból nyilván el lehet dönteni, a sötétebb vagy a világosabb fog-e passzolni, de alapozókból több van, és mint tudjuk, a katalógusban látott minták nem feltétlenül egyeznek meg a valósággal. A másik ok pedig,  hogy nézegettem ugyan az alapozókat, de egyikről sem éreztem, hogy ez most feltétlenül kell nekem.
Viszont mindig vadászok a mattító hatású termékekre, és mikor megláttam az új mattító alapozót bevezető áron csupán 1000 Ft-ért, gondoltam, megéri kipróbálni.


Fekete, hosszúkás dobozban érkezik a termék, maga az alapozó pedig egy szintén hosszú, kb. arasznyi nagyságú, bézs tubusban. Tetszik a csomagolás, egyszerű, és utazásnál is praktikus. Csőrös a kimeneti nyílása. Engem ez sem zavar, igazából az öntözgetős verzión kívül nekem bármi megfelel.


Az enyém az Ivory árnyalat, ami az egyik legvilágosabb szín rózsaszínes tónussal. Szerencsére eltaláltam, passzol a bőrömhöz. Volt még világos szín sárgás változatban is. Az illata elsőre nem túl kellemes, ugyanakkor nem hivalkodó, és abszolút megszokható. Az állaga folyékony, pont jó.
A fedése közepesen erős, a problémásabb részeken építhető, de maximum 2 réteg befed mindent. Úgy vettem észre, kicsit kopik a nap folyamán. A matt hatással viszont vitatkoznék, nekem 4 óra után már ragyogva fénylett a T-zónám, pedig púdereztem utána. Állítólag szabályozza a faggyútermelést, ezzel sem értek egyet.

Összességében normál vagy kombinált, illetve száraz bőrűeknek ajánlanám, zsíros bőrre nem a legjobb választás. Kár, pedig olyan jól hangzott... Azért elhasználom, télre nekem sem lesz rossz, de nyárom biztosan nem használnám szívesen.

Valaki próbálta már? Hogy vált be?
Bye-bye!

4 megjegyzés:

  1. Én is ilyet használok már jó ideje, szintén Ivory árnyalatban. :) Nekem kombinált bőröm van és bevált, nagyon szeretem. :)

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy neked jó lett, akkor jól sejtettem.=)

    VálaszTörlés
  3. Én is megvettem már régebben ezt az alapozót. Általában 1 hónapig tesztelgetem az alapozókat, mire írok róluk. De ezt egyszerűen nem tudom letesztelni se, mert nem bírom szépen felvinni a bőrömre. Már felvitel közben megszárad és rettenetesen csúnya lesz az egész..aztán persze moshatom is le.
    Meg azt vettem észre, hogy egy picit vizes lesz a bőröm(eső pl.) akkor egyből lejön a bőrömről és nem tiszta eső csepp csepeg az arcomon hanem az alapozós víz.
    Lehet, hogy azért mert túl száraz a bőröm ehhez az alapozóhoz, de eddig csak egyszer mertem kimenni vele az utcára tényleg annyira borzasztó nálam a végeredmény.:(

    VálaszTörlés
  4. Te szegény!=/ Nekem nem mosta le ugyan az esővíz, de elég bizarrul hangzik.=( Akkor ha jól sejtem, a száraz bőr is kiesik, marad tehát a normál és kombinált bőrűek csapata, akinek beválhat ez az alapozó.

    VálaszTörlés