2011. október 30., vasárnap

Astor SkinMatch alapozó

Tudjátok, mennyire szeretem az Astor alapozókat, nekem nagyon beváltak. Épp ezért nagyon örültem, mikor megtudtam, a márka egy új terméket dob piacra, aminek neve SkinMatch, és Heidi Klum a reklámarc.
Különlegessége bőrszínhez igazodó tulajdonságában rejlik, ezáltal tökéletesen felveszi az arc színét, és tökéletesen beleolvad a bőrbe. Emellett fényvédőt tartalmaz, és szintén új Aquagel textúrája van. Amit még érdemes megemlíteni, hogy a SkinMatch alapozó minden árnyalatához tartozik púder és pirosító. Ez a természetesen hibátlan bőr elérésez nyit utat.
Az alapozó ára 3429 Ft, a púderé és a pirosítóé 2499. Ha az alapozó tényleg annyira jó, mint amennyire ígérik, teljesen megéri, a pirosító is, ha megfelelően pigmentált. A púder érdekes, nekem az eddigi legjobb púderem, a Rimmel Stay Matte egy ezressel kevesebbe kerül, és az alapozónkhoz közeli árnyalatot lehet találni más márkákban is, szóval szerintem ki lehet hagyni. Az alapozót mindenképp lecsekkolom, legalább a teszterbe belemászok, de nem valószínű, hogy veszek, most van elég alapozóm.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése