2011. október 26., szerda

Amiket szeretek az őszben

Az őszről általában mindenkinek a lucskos, hideg, szürke idő, a korán sötétedés jut eszébe, vagy bármi más negatívum. Nekem viszont az ősz és a tél a kedvenc évszakaim, leírnám tehát a gondolataimat ebben a posztban. Kicsit most eltekintek a blog fő témájától, de ha belegondolunk, az évszakok nagyban befolyásolják az öltözködési, sminkelési szokásokat, trendeket.

Először is, az ősz színei. A rozsdavörösek, mély sárgák, fakó zöldek, barnák, padlizsánszín... Nagyon közel állnak most hozzám. A természetben ugyanúgy szeretem őket, mint az öltözködésben. Az illatokat is kedvelem, a friss avar vagy az eső illata...
Az enyhe, gyér napfényű ősz nekem ugyanolyan szép, mint a szürke, melankolikus verzió. Na jó, előbbit jobban szeretem.=) Most szürke ősz van, ettől rajtam is eluralkodik az elmélkedős, elemzős lényem. Ilyenkor a legjobb szomorkás vagy elgondolkodtató témájú könyveket, cikkeket olvasni.
Ha már olvasás, ne felejtsük el a benti tevékenységeket! Ősszel sokkal jobban esik esténként elnyúlni az ágyban egy jó könyvvel, ráérősen végiglapozni egy magazint tea mellett, vagy lusta péntek estét rendezni maratoni sorozatnézéssel. Ilyenkor megtanulom újra értékelni a hétvégét, nyáron ugyanis a szünet miatt hajlamos vagyok egybefolyatni a napokat. A péntek esték, hacsak nincs más egyéb programom, filmekkel vagy sorozatokkal telnek (az októberi kedvencekben megérdemel egy helyet a legújabb néznivalóm, amiből már a második évadot darálom!=), ágyból nézve, és annyira, de annyira üdítő!


Megint rákaptam a süteménysütésre. Nyáron nem szívesen sütök a meleg miatt, most viszont szinte minden vasárnap. Valami muffin, szeletes süti... Talán annak tudható be, míg nyáron szívesebben fagyizunk, vagy könnyebb édességet, például gyümölcstortát vagy ilyesmit eszünk, ősszel előkerülnek a masszívabb receptek, mondjuk mákos muffin, és tortákból is a krémesebb fajták (amikből amúgy max. 1-2 szeletet tudok megenni).

És hogy mégis legyen valami témába vágó, szerintem ősszel lehet a legjobban öltözködni. Lehet trükközni a nyári holmik átmentésével, egy szimpla szoknyás szettet feldobni mintás harisnyával, jön a szőrme és a kötött anyag, csizma... No és persze a rétegek! Hosszú ujjú felső, szimpla pántos egyszínű nyári ruha, harisnya, magas sarkú, blézer.... Vagy a mellények bevetése... Sálmániásoknak is kedvez az évszak, egyáltalán, a kalap/sapka, kesztyű is sokat dob a megjelenésen.
Sminkben előkerülhetnek a sötétebb színek mind a szájra, mind az ajkakra. Szívesebben készítünk füstös szemet, teszünk fel mély árnyalatú rúzst. A sötétebb színvilág pedig közelebb áll hozzám, mint a világosak, hogy mást ne mondjak, a Sleek Storm paletta sötétebb színeiért vagyok igazán oda!=)

Ti hogy álltok az ősszel?
Bye-bye!

2 megjegyzés:

  1. de jó neked, hogy tudsz sütni:)) én is szívesen sütögetnék ha menne:D(próbálkoztam nyáron főtt kajákkal is és szerintem elég ha annyit mondok a rizs is rossz lett:D) nálunk anya süt valamit minden vasárnap, és tényleg igaz, hogy ősszel/télen jóval többet sütünk:)

    VálaszTörlés
  2. sütni nagyon jó dolog, próbálkozz bátran!=) kezdd muffinnal, az egyszerű, kis túlzással mindent beledobálsz a tálba, összekevered és mehet is a sütőbe.

    VálaszTörlés