2011. szeptember 13., kedd

OOTD - Sleepy face and wedges

Nem ez a legkreatívabb outfit, amit tőlem láthattok, de részleteiben mégis különleges.
Először is, a farmer. Még tavaly nyáron vettem "utolsó darab nem hagyjuk ott" alapon 1500 Ft-ért. Viszont semmilyen más kombinációban nem hordtam, mint sport/tornacipő és póló. Aztán ahogy szoktam el a tornacipőtőtől, úgy merült feledésbe ez a nadrág is. Aztán selejtezés közben a kezembe akadt, elkezdtem próbálgatni, milyen lenne magas sarkúval, jelentem, úgy is hordható.=) Ezentúl gyakrabban fogom hordani.
A második a rám újabban egyáltalán nem jellemző élénk színű felső, ezt nagyon szeretem. Kellett valami szín a fekete-szürke outfitbe.
És végül, a cipő. Nagyon szeretem, mert szép és csuda kényelmes - állni és ülni benne. Járni már kevésbé, mert sajnos kijár belőle a lábam, pedig raktam bele zselés talpbetétet, sarokvédőt, mindent, mégsem használt semmi. Épp ezért nem is hordom gyakran, viszont ma kocsival mentünk, és suli után nem mentem sehova, gondoltam, miért ne? Túléltem a napot, nem törte fel a lábam, csak a sétálási tempóm kb. a felére csökkent.
Jaj, és elnézést az álmos fejekért, amiket vágok, korán volt.=)

Amiket viselek:
Buggyos ujjú felső: Amisu - New Yorker
Szaggatott farmer: Fishbone - New Yorker
Telitalpú cipő: Mango

Bye-bye!

4 megjegyzés:

  1. jajj ez a pipellő tényleg nagyon szép :)

    VálaszTörlés
  2. Cipőőőőő.:D Rohadt jó.:D

    (Andi)

    VálaszTörlés
  3. ennek örömére, hogy a cipőm ilyen nagy sikert aratott a hölgyek körében, holnap is felveszem, egy merőben más outfit részeként!=)

    VálaszTörlés