2011. szeptember 2., péntek

OOTD - Made in Greece

Reggel volt pár perc szabadidőm, lőttünk pár képet a mai outfitemről. Tegnap a tűsarkú nagyon elfárasztotta a lábamat, ezért mindenképp laposban szerettem volna menni, a meleg időhöz adta magát a saru. A ruhát nagyon szeretem, nekem kicsit görög stílusú, de a színe mégis őszies, szuperül át lehet menteni egy magas sarkúval a hidegebb napokra. Mivel a ruha aszimetriája alapból extra, nem gondoltam hozzá mást, csak vékony kötélövet, ami erősíti a görögös hatást. Az öv szintén Szabadkáról van, barátnőm nagymamájától. A Tőle kapott ékszerekkel, övekkel folyamatosan találkozni fogtok OOTD posztokban.=)
A sminkem óarany-barna volt natúr szájfénnyel, de sajnos sötét volt reggel, és a vakus képek több mint szörnyűek lettek, már ki is töröltem.

Kicsit szerkesztgettem a képeket, barátkozom a Picasával.=) Eddig csak bedobtam egy alap képszerkesztőbe, raktam rá feliratot, és ennyi. Viszont úgy gondolom, az outfit posztoknak egy kis tuning nem árt. Ha tudtok valami tippet, tanácsot, hogyan szerkesszem, milyen effektekkel, ilyesmi, szívesen és köszönettel fogadom.=)

Amiket viselek:
Ruha: H&M
Saru: Krokko
Öv: barátnőm nagymamájától

Bye-bye!

4 megjegyzés:

  1. Szerintem pont jó így kép,egyéb effekt nem kell :) Nagyon csini szett!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon csini !!! Szuperül áll ez a ruci:$

    VálaszTörlés
  3. Kifogástalan szett, nagyon csinos vagy! Imádom ezt az aszimmetrikus fazont. Annyira tetszik ez a szín is, szeretnék én is beszerezni pár ilyen színű cuccot, vagy egy farmert, vagy pólót, illetve sálat, sapkát, mert őszintén szólva semmilyen rozsdabarna cuccom nincs, pedig nincs is olyan nagy márka aminek a kínálatában ne lennének megtalálhatóak. A képeket amúgy ne szerkeszd túl, ennyire pont elég, jók lettek :)

    VálaszTörlés
  4. Nóra: rendben, nem lesz több szerkesztés.=) Köszönöm.=)
    Thündérke: köszönöm szépen!=)
    Lídia: köszi! Jó kis szín ez a rozsdabarna, olyan őszi. Már gondolkozom, hogyan tudnám átmenteni ezt a ruhát hidegebb napokra, harisnyával, fűzős cipővel, fekete szövetkabáttal képzeltem el.=)

    VálaszTörlés