2011. szeptember 7., szerda

OOTD - Back to the autumn

Kezd hűlni a levegő, visszatér az ősz. Ennek jegyében alkottam meg ezt a szettet, ami a hűvös reggeleken ugyanúgy megállja a helyét, mint a napos délutánokon. Most csak egy fotóval jövök, ne haragudjatok, általában reggel fotózunk, nincs sok idő, majd igyekszem azért több képpel érkezni a jövőben.
Vissza a szetthez: az alap ez a bézses-barnás színű, igazán őszies, új nadrágom volt, amit a Mango-ból kaptam, leértékelve vettük. A felsőm igazából kettő: egy hosszabb virágmintás ujjatlan és egy rövidujjú fehér, amit az oldalán megcsomóztam. Szeretem ezt a 2x1 felsőt, szerintem ötletes. A kalapomat mindenképp viselni szerettem volna, ehhez remekül passzolt az oxford cipő. Szürke kardigán, mert reggel hideg volt. Az már csak a suliban jutott eszembe, hogy a nadrágot fel is lehetne hajtani 7/8-ossá, úgy is remekül néz ki.

Amiket viselek:
Kardigán: Mango
2x1 felső: Zara
Nadrág: Mango
Oxford cipő: Janet D. (Deichmann)
Fedora kalap: F&F
Karkötő: vintage

Bye-bye!

2 megjegyzés:

  1. Tök jó a nadrág meg a kardigán.:) Csinos szett.:)
    (Andi)

    VálaszTörlés
  2. köszi!=) úgy szeretem a Mango-t, annyira jó ruháik vannak!

    VálaszTörlés