2011. szeptember 8., csütörtök

NOTD - Heart on fire


Ezzel az igazán tüzes vörös körömlakkal nyitom meg az őszi körömszezont, ami még a borúsabb napokat is felmelegíti. A lakk a Rimmel Lycra pro nevű terméke, amit tesztelésre kaptam a Coty Hungary KFT-től. Már nem először használom, ezért tudok róla bővebb véleményt is írni.
A kiszerelés hatalmas, 12 ml, kétlem, hogy el tudnám-e használni, habár őszre-télre jobban el tudom képzelni a vörös körmöket. Az ecsete nekem nagyon tetszik, széles és lapos, ezáltal egyszerűbb vele dolgozni. A textúra kellően sűrű, a szín egy rétegben sem rossz, de két rétegben intenzívebb. Mindig használok hozzá alap- és fedőlakkot, de önmagában is szép fénye van.
Elméletileg ez egy nagyon tartós körömlakk (10 napig tart), hááát... Vasárnap kentem fel, ma mostam le és lakkoztam újra. Már jócskán voltak a körömvégeken kopások, de a fényét megőrizte. Szóval 4 napig volt a körmömön, ez az átlagos tartósság.
Az ára 1000-1100 Ft körül mozog, ha jól tudom, lehet, hogy veszek még, mert jó kis lakk ez, de aki a 10 napos tartósság miatt venné meg, csalódni fog.

Bye-bye!

3 megjegyzés: