2011. szeptember 25., vasárnap

Kívánságlista Glamour-napokra

Elnézést, hogy egész hétvégén nem volt poszt, de nem voltunk itthon, Pesten voltunk esküvőn. A sminket, amit viseltem, nem fotóztam le, mivel nem volt nálam a gépem, de pénteken nem lesz suli, ezért lesz időm akkor elkészíteni újra és megmutatni Nektek. Az outfitemet pedig majd később láthatjátok, ugyanis egy másik rendezvényre sokkal eredetibben és különlegesebben kombinálom majd a ruhát. Viszont most itt vagyok, egy rövid kis összeállítással.

Kevesebb, mint két hét múlva startol a nagy shopping-láz, a Glamour napok rendezvénye. Előtte általában szoktam írni magamnak listát, mit is szeretnék. Több minden volt tervbe véve, de aztán egy részét leárazásokon sikerült megkaparintani. Két fő dolog maradt tehát, felsők és fekete blézer.

Imádom a blézereket, és egy ideje szeretnék feketét. Nézegettem az üzletekben, ahova érvényesek a kuponok, de nagyon drágákat találtam! A Mango-ban 20000 Ft körül vannak a blézerek, a New Yorkerben szintén nem olcsók azok a darabok, amik nekem tetszenek. Tegnap viszont betértünk az Allee-ba, ahol a H&M-ben megtaláltam a tökéletes fekete blézert. Tudom, nem Glamour-os üzlet, de meg fogom venni a héten (ezért nem is mondok róla többet =D). Fel is próbáltam, jól állt, és igazából nem sajnálom, hogy most veszem meg (8990 Ft-ba kerül), mert jó ideje gyűjtögetek a Glamour-napokra, blézert mindenképp szerettem volna, és kb. ennyit szántam rá. Olcsóbban ugyanis csak nagyon nagy szerencsével lehet találni.

Még a nyár végén selejteztem ki a felsőimet, sok volt az olyan, amik kicsik, kifakultak, nem tetszenek, satöbbi. Ugyan egy részüket megtartottam itthoninak, most nagyon kevés felsőm van. Ezért a Glamour-napokon legszívesebben ipari méretekben vásárolnék pólókat!=D Na jó, idáig nem fajultak a dolgok, de tény, hogy szükségem van felsőkre. Rövid, puffos ujjúakra gondoltam főleg, amik minden évszakban jók. Szeretnék feketét, fehéret, csíkosat, sötétzöldet, mélylilát, rozsdabarnát... Igazából szerintem ott és akkor fognak eldőlni a színek.

A fő célok tehát a fentiek, de van tervben pár dolog. Nagy, kötött pulcsi, fülbevalók, nyakláncok... Majd meglátjuk, mi lesz belőle. Előre gondolkozva, sálat biztosan nem veszek, van elég, amiket szeretek, kardigánok sem kellenek. Amire még gondoltam, a különféle harisnyák, hosszú ingek, hosszú ujjú blúzok... Igazából a lényeg csak az lenne, hogy SEMMI nadrág, SEMMI szoknya, SEMMI ruha, csak felsőrészek. Ja, és a DM kupont a kedvenc spirálomra fogom beváltani.=)

Ti mit terveztek a Glamour-hétvégére? Hova mentek? Mit szeretnétek?
Bye-bye!

3 megjegyzés:

  1. A H&m-ben nagyon jó blézerek vannak most! Van egy bizonyos fekete, kék belsővel. Szerintem nagyon szép :) Remélem sikerül venned.

    VálaszTörlés
  2. húú én is felső gondban vagyok...:D

    VálaszTörlés
  3. Dorka: láttam azt a kék belsejűt, szép volt, de végül egy másikat vettem, amint lesz időm, mutatok képet.=)

    Catwalk_bitch: egy cipőben járunk!=D

    VálaszTörlés