2011. szeptember 18., vasárnap

FOTN - Nightline

Idén ősszel és télen körmön és sminkben egyaránt divatos lesz a kék szín. Mindenki találhat magának megfelelő árnyalatot a gyártók palettáin, hiszen annyiféle van! Nem rajongok túlzottan a kék színért, de ez a sötét, csillogó árnyalat magával ragadott. Suliba nem hordanám, de esti sminknek tökéletes! Moziba viseltem, nagynénémmel néztük a Barátság extrákkalt néztük, fergeteges film!=D Gondoltam, ha szombat este, hát adjuk meg a módját. Sajnos a kép nem adja vissza rendesen az eredeti színt, de sajnos csak vakus képeket tudtam készíteni, már nem volt természetes fény.

Az Essence Urban Messages sötétkék krétáját, egy fekete tust és egy ezüstfehér színt használtam mindössze. A pufi ecsetem volt a segítségemre, miután kiszíneztem krétával a szemem, ezzel jól eldolgoztam, és felvittem a highlighter színt. Ezek után kihúztam a szempillák tövét tussal és spiráloztam.
Az arcomra bronzosító, a számra pedig olyan színű szájfény került, mint a szám saját színe. Most fényvédő nélküli alapozót használtam. Annyira nem szeretem egyébként ezt, mert az én zsíros bőrömön sokat kell újrapúderezni, de ez csak egy pár órás program volt, ráadásul este, arra tökéletes.

Amiket használtam:
Arc:
Max Factor Smooth skin alapozó
Essence Stay all day korrektor
Rimmel Stay matte púder
Manhattan bronzosító

Szem:
Artdeco szemhéjalapozó
Essence Urban Messages szemhéjszínező kréta - 03 Nightline
H&M paletta ezüstfehére
Essence gel eyeliner - 01 Midnight in Paris
Max Factor False Lash Effect szempillaspirál

Ajkak:
Lipgloss by H&M - Vibrant pink

Bye-bye!

5 megjegyzés:

  1. Egyre ügyesebb vagy, tetszik, a második kép különösen!

    VálaszTörlés
  2. Számomra eddig ez a kedvenc smink tőled.:) Nagyon szép lett.:) Hú de várom már ezeket a krétákat.:D
    (Andi)

    VálaszTörlés
  3. a második kép tényleg nagyon jó lett! szép :)

    VálaszTörlés
  4. Bogi: köszönöm szépen!=)

    Timi: jajj nagyon köszönöm, örülök, hogy tetszik, igyekszem fejlődni.=)

    Andi: köszönöm, pedig nem is bonyolult. Amint lesz infóm a megjelenésről, írok!=)

    evil-she-devil: köszi neked is!=)

    VálaszTörlés