2011. szeptember 22., csütörtök

FOTD - Organza

Már szerdán is az új Sleek palettámmal sminkeltem, de ma végre volt időm lefotózni is a művet. Ez sem egy bonyolult smink, de nekem mégis nagyon tetszik! Mióta jobban bánok a ceruzaecsettel, úgy érzem, a sminkjeim minősége is sokat javult. Illetve most már véleményt is tudok mondani a Storm-ról.

Mint ahogy a swatcholásnál is kiderült, hihetetlenül puhák a színek. Ebből adódóan egy icipicit porzanak, viszont könnyű felvenni őket az ecsettel. Miközben dolgoztam bele a bázisba, olyan érzésem volt, mintha krémes festékkel dolgoznék. A nap során csak a fénye kopott meg kissé.
Most is kitűnő vételnek tartom ezt a palettát, egy ideig nem is fogok nagyon sminket venni, mert annyira szép, elleszek ezzel egy darabig!=D
És maga a smink: az organzát használtam a mozgószemhéjra, a szilvát a külső V-be, a fehéres-krémes színt pedig highlighternek. Mivel a sminkre szerettem volna helyezni a hangsúlyt, csak természetes színű pirosítót és rózsaszínes szájfényt használtam.
Elnézést a vakus képekért, de sajnos reggel, amikor fotóztam, még nem volt elég világos.



Bye-bye!

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép.:) Tetszenek a nyakláncok.:)
    (Andi)

    VálaszTörlés
  2. köszi!=) egyébként ez egy hosszú nyaklánc, csak megtekertem duplára.=)

    VálaszTörlés