2011. szeptember 2., péntek

Augusztusi kedvencek

A nyári hónapok közül az augusztus telt a leggyorsabban. Olyan hihetetlen, hogy egy hónapja még Szabadkán éltük a barátnőimmel vígan világunkat, ma pedig már matekórán gubbasztottam...
Ebben a hónapban nem tudok sok kedvencet felvonultatni, de amiket igen, azokat nagyon sokszor elővettem. Lássuk, mik voltak az augusztusi kedvenceim!

 
Az Essence Sun Club palettákat használtam a legtöbbet utazásoknál, mert picik, kompaktok, és szépek a színeik. A türkizektől féltem, a barnákkal sminkeltem többször. Ezeket a palettákat annyira szeretem amúgy is, sokszor veszem elő őket, FOTD posztban is biztosan találkozni fogtok velük az elkövetkezendő hónapokban.

Kifogyott a korrektorom, új után kellett néznem. Azért az Essence Stay all day-ére esett a választásom, mert azon kívül, hogy szuperül fed és tényleg tartós, olcsó, és sok van benne. 7 ml termék mindössze 750 Ft-ért. Hogy lássátok a különbséget: az Essence ecsetes korrektora 650 Ft és 1,5 ml.

A számra vagy az Astor ajakfilc Nude pink-ét kentem, vagy az Essence Stay with me 01 Me&my icecream árnyalatát. Ezt a szájfényt alapdarabnak tartom a sminkkészletben, egy szolid rózsaszín szájfény bármilyen alkalomra telitalálat.


Ezt a felsőt az egyik barátnőmtől kaptam, Kanadából hozta nekem. Olimpiai egyébként, nagyon tetszenek a feliratok színei. Egy sportosabb összeállításhoz tökéletes, vagy akár edzeni benne, mert szuper az anyaga. Szerintem OOTD posztban meg is mutatom viselve.
A táska pedig Szabadkán volt hű társam a bulikban, illetve amikor nem volt kedvem sok mindent magammal vinni. A Lilében vettem, ez egy helyi butik.

Még mindig Gyűrűk ura-lázban égek, ezúttal A két tornyot olvasom. Kb. 2/3-ánál tartok, a második felében, és pont ez a lassú, vontatott rész. Lassan haladok, de abbahagyni nem fogom, az tuti.=)

Említettem már Nektek, hogy szeretnék megtanulni főzni. Ez az a könyv, amit nemrég vettem, forgattam párszor, és tetszik! Sok benne a tengeri herkentyűs fogás, van pár sütemény, saláta is sokféle, szóval zömében egészséges receptek. Szeretnék minél többet kipróbálni közülük!

Nektek mik voltak a kedvenceitek augusztusban?
Bye-bye!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése