2011. szeptember 29., csütörtök

Astor Perfect Stay VS Mattitude HD alapozó

Már jó ideje készülök Nektek ezzel a teszttel. Még a Coty Hungary KFT-től kaptam a Perfect Stay-t, a Mattitude pedig már régóta megvan, ezért úgy gondoltam, összehasonlításban fogok írni róluk.
Először beszélek röviden mindkét alapozóról, majd saját arcos képpel bizonyítom a hatékonyságot Viszont én hülye elfelejtettem magukat a termékeket lefotózni, így azok forrása a Google.


Astor Perfect Stay alapozó
Mint már fentebb írtam, régóta megvan, de nyáron nem igazán tudtam használni. Üvegben érkezik, pumpás kiszerelésű, nekem minőségi érzetem van tőle. 24 órás tartósságot, érintésállóságot, és matt hatást ígér, valamint 18-as fényvédőfaktort tartalmaz. A legvilágosabb árnyalat van a birtokomban, az alaptónusa inkább sárgás, mint rózsaszínes. Az állaga a krémes és a folyékony közötti árnyalat, de ha választanom kéne, krémesnek mondanám. Kézzel viszem fel, kicsit nehezebb eloszlatni, mint egy folyékonyabb alapozót. Pont emiatt a krémes állag miatt nem használtam nagyon a nyáron, mert túl nehéznek éreztem a bőrömön a formulát. Emlékszem, feltettem, és néhány óra múlva muszáj volt lemosnom, mert úgy éreztem, megfullad a bőröm.
Viszont most, hogy nincs rekkenő hőség, sikerült rendesen használni. Valóban tartós, és hosszabban marad matt, mint a Mattitude HD, viszont egy tulajdonságával nem tudok kibékülni, az pedig a kicsit maszkos hatása. Nagyon "látszik", hogy van valami a bőrömön, amit a másiknál nem tapasztaltam. Cserébe viszont jobban is fed, ezt látni is fogjátok a képen.
Összességében nem tartom rossznak, minden bőrtípusra mehet szerintem, a mostani időszakra tökéletes, bár valószínűleg télen többször előveszem majd. Az ára pedig 4000 Ft.

Astor Mattitude HD alapozó
Ez az alapozó már január óta hű társam, ezért bőven tudok róla nyilatkozni! Szintén pumpás kiszerelésű, de ennek az üvege műanyagból készült. A HD-technológiával ígér egységes bőrfelszínt, ezen kívül mattítást és 16 órás tartósságot. 22-es fényvédő faktort tartalmaz. Ebből is a legvilágosabb árnyalat van meg, ez viszont inkább rózsaszínes tónusú. A formulája kicsit szokatlan, géles-folyékony állag, szerintem szuper, nagyszerűen eldolgozható kézzel. Mattabb a finise, mint a Perfect Stay-nek, de ezt a hatását rövidebb ideig tartja meg.  A fedőképessége alacsonyabb, de rétegezhető. A könnyed állaga miatt szeretem igazán, remekül belesimul a bőrbe.
Igazából minden évszakban, minden bőrtípusra ajánlott, az ára ennek 3500 Ft.

Hogy igazán lássátok a különbséget, egy smink nélküli képpel kezdek. Most egész jó állapotban van a bőröm, volt már ennél ezerszer rosszabb a helyzet. De a szemeim elég karikásak, és néhány apróbb pattanás, mitesszer is előfordul sajnos.
Natúrkislány!=D
Perfect Stay - csak alapozó, majd korrektorral-púderrel kiegészítve


Mattitude HD ugyanebben a sorrendben

A ReggAE kampánypóló azért befigyel!=D Révaisok értik! 

Összességében a több bőrproblémával rendelkezőknek a Perfect Stay-t, a kevesebbel pedig a Mattitude-öt ajánlom. Felváltva használom őket, mikor milyen fedésre és állagra vágyom. Ha, mondjuk, tesióra van a suliban, értelemszerűen a könnyebbet részesítem előnyben.
Mindkettő szuper alapozó szerintem, és bár talán picit elfogult vagyok, én a Mattitude mellett teszem le a voksomat.

Bye-bye!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése