2011. augusztus 10., szerda

Szabadka - élménybeszámoló és egy kis zsákmány

Sikeresen hazaértem életem egyik legjobb nyaralásából! Nagyon-nagyon jól éreztem magam, ez nyilván a társaságnak is köszönhető, illetve maga a város is csodálatos!

Szabadkát egy nyugis alföldi városnak képzeljétek el, ami nem is nagy, de nem is olyan kicsi. Ottani ismerősök szerint gyalog is el lehet jutni simán akárhova a városon belül. Nagyon szép hely, a városháza és az előtte lévő szökőkút gyönyörű, de igazából az egész egy sajátos hangulatot áraszt. A belvárosban nagyszerűek a kávézók, nekünk is volt/van egy törzshelyünk, ahova szinte minden nap elmentünk. Szabadka mellett van egy település, Palics, ott az állatkertbe érdemes elmenni, a tavat körbebiciklizni (lehet biciklit bérelni), és strandra menni, ahol sajnos nem voltunk, mert annyira nem volt meleg. Mindkét helyen vannak remek bulihelyek, de estére is simán lehet kávézóba menni.

A blog szempontjából a vásárlási lehetőségek a legérdekesebbek. A cipőmániásoknak kötelező elmennie Szabadkára, mert egymást érik a cipőboltok. Sokfélét lehet találni, sok minőségben, árban, de valamivel olcsóbban, mint itthon. A ruhaboltok közül megemlítem a Maniát, ahol márkás darabokra tehetünk szert, a Perspective-et, ahol fantasztikusak a ruhák, és a P.S. Fashiont, ami kiegészítőkben verhetetlen.

Ez utóbbi boltban vettem ezt a táskát. Már láthattátok EBBEN a posztomban, hogy szeretnék egy új fekete táskát. Szerelem volt első látásra! Tetszik a formája, a nagysága, hogy vállon is lehet hordani... Két rekesz plusz egy cipzáras rész a belseje, meg lehet pakolni rendesen. Azt gondoltam, suliba fogom hordani főleg, amikor nem kell olyan nagyon sok cucc.

Akartam venni egy világos színű magas sarkú cipőt is, mert minden cipőm fekete, esetleg barna. A belváros számos cipőboltja közül az egyikben találtam rá erre a gyönyörűségre. Igazi bőr, a felsőrésze velúr. A képen nem látszik, de 11 centis tűsarkú, és kb, 1,5 centis a platformja - ez a legextrább cipőm ebből a szempontból. Már volt rajtam, első alkalommal kitörte rendesen a lábamat, de szerencsére már teljesen kitágult. Nagyon szeretem, habár nem egy mászkálós darab, fogom hordani amikor csak tudom. A következő bevetése egy hétvégi esküvő lesz.=)

Tervben volt egyébként egy bulismink poszt is, de sajnos a képek nem lettek túl jók. Viszont egy dolgot megtanultam egy életre: precíz vonalas sminket nem csinálok többet buliba, mert annyira elmaszatolódott, hogy csak na. Tanulság: éljen a füstös szem!=D

Bye-bye!

5 megjegyzés:

  1. A cipő nagyon szuper.:) A táska is tetszik, szeretem az ilyen kicsit talán maszkulin darabokat.:)

    VálaszTörlés
  2. Imádom Szabadkát, elég sűrűn járok oda és tényleg jó cipőboltok vannak:D A ruhapiacuk is jó, találtam már ott 1-2 szuper cuccot.

    VálaszTörlés
  3. Bikira: köszönöm! közben az is eszembe jutott, hogy az ilyen táskákat laptoptáskának is lehetne használni, mert elég lapos és stabil, ugyanakkor szép is.=)
    Felhőcske: ott pont nem voltunk, de az egyik ottani lány is mondta, hogy az milyen jó.=)

    VálaszTörlés