2011. augusztus 11., csütörtök

OOTD - The end of the summer

Sajnos az időjárás és a naptár könyörtelenül mutatja, hogy a nyár végén járunk. Szinte hihetetlen, milyen gyorsan repült az idő, és már csak pár hét van hátra a suliig...jajj. Ám az ősznek számtalan előnye is van: minden nap garantált a vicces momentum az osztályban, változatosabban, kreatívabban lehet öltözködni, elővehetjük a mély, melankolikus színeket, ősszel van a szülinapom... Csak pozitívan!

Ma sütött ugyan a nap, de annyira nem volt meleg, ezért is választottam ezt az összeállítást egy rohangálós naphoz: németre mentem, aztán vásárolni. Emlékeztek az ITT bemutatott teveszínű H&M szoknyára? Ma megvettem, ugyanis egyrészt most pont volt rá pénzem, másrészt meg a H&M-ben úgysem tartanak Glamour-napokat, nem lett volna értelme októberig várni. Azonkívül tavaly is vártam néhány hetet egy nadrágra, ami már sajnos nem volt, mire megvettem volna. Szóval, most már az enyém!=)

A szettről: mindenképp kényelmeset szerettem volna, a leggings-tunika összeállítás tökéletesnek tűnt. Ehhez a felsőhöz mindenképp kell öv, anélkül úgy nézek ki, mintha valami középkori hálóinget viselnék. A cipő pedig...igen, a bizonyos kinézett oxford cipő, megkaptam kedden, vagyis a felét én fizettem. Ma volt az első bevetése, és szuper! A legjobban azt szeretem benne, hogy annak ellenére, lapos és zárt, fel lehet venni leggingssel vagy szoknyával is. Ősszel szerintem le se lehet majd vakarni a lábamról!
A táska megint a postástáska, mert ez kellően nagy a németcuccomnak. Az öv is új szerzemény, ugyanis múlt héten Szabadkán a barátnőm nagymamája szétosztotta köztünk pár, már nem hordott övét és ékszerét. Posztokban majd látni fogjátok, miket kaptam. Innen is köszönöm!=) A kalap pedig lazává, könnyeddé teszi a szettet.


Amiket viselek:
Hosszított blúz: H&M
Leggings: Takko
Öv: barátnőm nagymamájától
Táska: Mango
Oxford cipő: Janet D.
Napszemüveg: Camaieu

Bye-bye!

6 megjegyzés:

  1. Nagyon jó a cipőd és a táskád is. Csinos vagy, jó kis szettet kreáltál.:)
    (Andi)

    VálaszTörlés
  2. Kalaaap <3 csinos vagy! Valami ingruha nekem is jó lenne, annyi outfit ötletem lenne vele.

    VálaszTörlés
  3. köszi!=) tegnap láttam a H&M-ben ilyesmi ingruhát, hasonló ehhez, csak grafitszürke, és az elején nincs csipkebetét. csak egy pillantást vetettem rá, de jól nézett ki.

    VálaszTörlés
  4. Szabadka!!!*-* Nem is tudtam, hogy Szerbiában jártál.
    Láttam rólad 2 képet is Facebookon, Bori üzenőfalán. Annyira meglepődtem :)

    VálaszTörlés
  5. Ismered Borit? ÁÁÁÁ de meglepődtem most én is!=) A harmadik lány, akivel a képen voltunk, az ő nagyszüleinél voltunk, és nagyon-nagyon jól éreztem magam.=)

    VálaszTörlés