2011. augusztus 30., kedd

OOTD - Brown in brown

Ez a tegnapi outfitem, a barna sminkhez barna ruha. =) Imádom ezt a ruhát, kényelmes és szellős nyári darab, de a színe miatt ősszel is lehet hordani harisnyával, kardigánnal, zártabb cipővel.
Lídia írta, mennyire szereti a mokaszinokat, írtam is neki, nekem is van egy olyasmi cipőm, csak magas sarkú. Kérte, mutassam meg. Hát ez az.=) Még januárban vagy februárban vettem egy belvárosi cipőboltban, végső leértékelésnél. Egyébként Tamaris márkájú és AntiShock sarkú. Ez egy speciális sarokfajta, állítólag csökkenti a láb rázkódását menés közben, ezáltal kényelmes viselet. Nagyon szeretem ezt a cipőt.
A karkötők mind fából vannak, imádom őket, a táskát pedig az egyik barátnőmtől kaptam szülinapomra.=)
Amiket viselek:
Ingruha: F&F
Karkötők: régi darabok
Táska: Oriflame
Cipő: Tamaris

Bye-bye!

3 megjegyzés:

  1. Csinos vagy:)) a cipő nekem nem igazán tetszik, de tényleg kényelmesnek tűnik. :)

    VálaszTörlés
  2. Vééégre! Jaj nagyon tetszik, a cipő és az egész outfit is. Egy apró tanács a fényképezéssel kapcsolatban, hogy ne engedd hogy felülről fotózzanak, én sem szeretem, mert alacsonyabbnak tűnsz mint valójában :) Nagyon alulról, de felülről sem jó, legjobb pont középről, de ha kicsit magasabbnak akarsz tűnni, enyhén lentről lehet optikailag csalni.

    VálaszTörlés
  3. Timi: köszönöm!=) az elején annyira nem volt kényelmes, kicsit be kellet törni, de azóta tökéletes.=)

    Lídia: örülök, hogy tetszik.=) köszönöm a tanácsot is, megfogadom, a következő outfit posztnál már ügyesebbek leszünk.;)

    VálaszTörlés