2011. augusztus 19., péntek

NYC Quattro szemhéjpúder TESZT

A kapott NYC termékek közül erre voltam a legkíváncsibb, illetve ehhez állítottam a legnagyobb elvárásokat, mert már van egy duóm, amit nagyon szeretek. Mióta megkaptam, használtam párszor, így tudok róla véleményt mondani.

Jól záródó, fekete kompaktban kapjuk a terméket, átlátszó műanyaggal a szemhéjpúdereken, amire rá van írva, melyik mire való. A hátulján kis leírást is találunk, hogyan kell a színeket használni. Itt található a száma és a neve, az enyém a 796B Queens Boulevard árnyalat.

Kinyitva négy lilás árnyalatot találunk, illetve egy aranyfényű, krémfehér highlightert. A leírás szerint a halvány orgonalila kerül a mozgó szemhéjra, az erőteljes lila a mélyítővonalba, a sötétlilával kell kontúrozni, a krémszínnel pedig értelemszerűen a belső szemzugot és a szemöldökcsontot kiemelni. Imádom a lila árnyalatokat, szóval eddig hibátlan!

A swatchot egy kevés szemhéjalapozóra kentem. Mint láthatjátok, a legszélső szín pigmentáltsága hagy maga után kívánnivalót, sajnos szemen sem látszik nagyon. A többi viszont egész jó. Viselés közben tapasztaltam némi kopást. Először azt gondoltam, hogy csak bulismink készíthető vele, de igazából nappalra is lehet hordani a nem túl intenzív színek miatt. Estére fekete kontúrral lehet rásegíteni a drámaibb hatásra. Múlt szombaton készítettem is vele sminket egy esküvőre, de természetesen elfelejtettem lefotózni... Szóval ezzel is nemsokára érkezik smink!

Összegzés: nem rossz paletta, de elájulva sem vagyok tőle. 4-est adok neki a fakó színek és a kopás miatt. Jók a színek, szóval szerintem fogom használni. Egyes Müllerekben, de inkább Rossmannokban keressétek 900 Ft-ért.

Mi a véleményetek róla? Próbáltátok már?
Bye-bye!

3 megjegyzés:

  1. Most már veszek valamit a NYC pultról, mindig csak elsuhanok mellette, pedig a sárga-narancs duó nagyon tetszik. Ez is szép ami neked van.
    http://tinisminktippek.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  2. Hát a színek tényleg nem túl pigmentáltak. Sajnálatos, mert maguk az árnyalatok nagyon szépek...talán több réteggel erősebbek. Kíváncsi leszek a vele készült sminkre.:)
    (Andi)

    VálaszTörlés
  3. Bogi: a narancs-sárga duót mindenképp vedd meg, nekem is megvan, és nagyon szeretem! Feldobja a napom, ha azzal sminkelek.
    Andi: kipróbálom több réteggel is, meg esetleg, ha lehet, akkor vizes ecsettel, hátha úgy jobban működik. Sminkek a jövő héten várhatóak.=)

    VálaszTörlés