2011. augusztus 26., péntek

Max Factor Colour Elixir ajakrúzs és szájkontúrceruza TESZT

Még mielőtt rátérnék magára a termékek tesztelésére, el kell hogy mondjam, milyen korrekt céggel van dolgom. Mikor a Max Factor kiküldte őket, és láttam a teszteket az új termékekről, azt gondoltam, csak néhány ember kapott. Kedden kaptam Tőlük e-mailt, hogy megkapta-e mindenki a termékeket. Az enyém valószínűleg elkeveredett a postán, vagy ilyesmi, mindenesetre ezt megírtam Nekik. Csodák csodájára, tegnap a postaládámban landolt egy kis csomagocska, ezzel a két új dologgal. Nagyon örültem, és ezúton is szeretném megköszönni!


 
 

Térjünk tehát a lényegre. Ősszel a Max Factor az Elixir termékcsaláddal jelentkezik, ami alapozóból, rúzsból és kontúrceruzából fog állni.
Az alapozó öregedésgátló, 15-ös fényvédőt, valamint hidratáló-bőrápoló szérumot tartalmaz. Értelemszerűen ezt biztosan nem fogom kipróbálni, 15 évesen még ráérek az öregedésgátlással foglalkozni.
A rúzs, amiből kaptam is egyet, ez a magas színpigmenteken kívül 60%-os Elixirt tartalmaz, melyben olyan aktív összetevők vannak, mint shea,- avocado,- és aloevaj, valamint antioxidáns hatású fehér teakivonat. Ezáltal biztosított az ápoló hatás, ami akár már 7 nap után érezhető. Négy színcsoport létezik, rózsaszínek, vörösek, barnák, mályvák. A termékcsalád harmadik darabja, a kontúrceruza tökéletes kiegészítője a rúzsnak.

Max Factor Colour Elixir ajakrúzs
Amit Pat McGrath, a Max Factor kreatív igazgatója mond
róla: „A fényes, mesésen ragyogó rúzsozott ajkak titka, az ajkak hidratálságában rejlik. Ez a termék megoldás lehet a rendszeresen rúzst viselő nők számára, akik még nem találták meg azt a terméket, amely képes ápolni is az ajkaikat. A Max Factor Colour Elixir ajakrúzs a nők legjobb barátja: hidratálja az ajkakat – a különbség akár már 7 nap használat után látható – miközben elbűvölő színű ajkakat varázsol. Az árnyalatpaletta is kifogástalan, az én kedvencem a Ruby Tuesday, egy csodálatosan vörös árnyalat, mely életre kelti a kortalan szépséget"

Első lépésben meg kell említenem a csomagolást, ami szerintem gyönyörű. Aranyszín borítású kupak, ami fényes ugyan, de nem ujjlenyomatgyűjtő. Nekem a karácsony jutott eszembe róla.=) Tetszik az is, hogy a csomagolás alján megtaláljuk a színárnyalatot, illetve a nevet. Az enyém a Sunbronze 837.
Kitekerve látható egy X, ami bele van vésve a rúzsban, ez is klassz. Elnézést a képért, de ez adja vissza leginkább a rúzs színét. Milyen szín is ez? Egy meleg tónusú, sötét pirosas árnyalat, mikrocsillámokkal, nagyon szép!

Ma már viseltem is, annyira nem durva a színe felkenve, megkockáztatom, hogy egy natúr szemsminkkel tudnám suliba is hordani. Viszont szabadidős programra, mondjuk vásárolni vagy kávézni simán viselhető, tusvonallal és elegáns ruhákkal pedig alkalomba is tökéletes. Kellemes érzés viselni, érezhető a hidratáló hatása. Egyenletesen kopik, nekem kb. 3-4 órát bírt ki ivással együtt, ami véleményem szerint nem rossz. Összességében nagyon jónak találom ezt a rúzst, de hogy a bizonyos hét nap alatt tartó ápolásról is tudjak nyilatkozni, valami hétköznapibb szín kéne. Nem tartom kizártnak, hogy vegyek belőle más színt, megnézem majd a teljes színskálát, biztosan találok kedvemre valót.

Max Factor Colour Elixir kontúrceruza
Eddig még sosem volt szájkontúrceruzám, nem éreztem szükségét a használatának. Ennek a csomagolása is tetszik, és a végén ennek is megtalálható a szín. Az enyém a 14 Brown n Nude. Az állaga nagyon krémes, jól kenhető. Szép a pigmentáltsága is. Van egy hasonló színű rúzsom, azzal együtt fogom használni, és teszek fel képet a végeredményről.

Csak Nektek!=)<3

És a végére a "piszkos anyagiakról": az ajakrúzs 2899, a ceruza 2199, az alapozó 4499 Ft-ért lesz majd kapható.

Hogy tetszik Nektek ez a termékcsalád? Fogtok venni valamit? Bye-bye!

2 megjegyzés:

  1. Az én tárcámnak kicsit drága cuccok ezek, de lehet, hogy majd vmi utánam kiált a drogériákban.:D:D:D
    Kontúr ceruzát én se használok, de a rúzs nagyon szép. Az alapozóra leszek még majd nagyon kíváncsi.
    (Andi)

    VálaszTörlés
  2. Az alapozóra én is kíváncsi vagyok, bár kipróbálni biztos nem fogom, nincs rá szükségem.
    Glamour-napos vagy egyéb DM kupon? Szerintem én ezek valamelyikével fogom megvenni, már láttam egy szép jeges rózsaszínt, igaz téli rúzst. =)

    VálaszTörlés