2011. augusztus 14., vasárnap

Gucci Fall-Winter 2011/12

Folytatom az őszi-téli divatbemutatók elemzését, ezúttal a Guccival. Az eddigiek közül kb. a harmadik helyet foglalja el nálam, az első a Louis Vuitton, a második pedig Christian Dior (ez utóbbiról a következő ilyen posztban fogok írni).



Kíváncsi voltam, vajon a Gucci, aki tavasszal és nyáron élen járt a color blocking összeállításokban, télre is meghagyja-e a színeket. És igen! Folytatódik ez a trend, ősziesebb, mélyebb színekkel, zöldekkel, szürkével, barnákkal, sárgával, pirossal, rózsaszínnel, lilával. Aki tehát szeretett nyáron vadul color blockingolni, szeretni fogja ezt a kollekciót is.

Az alap a '70-es évek divatja, a széles szárú nadrágok, masnis blúzok, kis sálak masnira kötve a nyakon. Itt is jellemző a férfias vonal, például hosszú blézerek és kalapok formájában. Szinte az összes outfitben megjelent a vékony öv derékra kötve. A szoknyák térdig érnek, a ruhák lengék és van bennük egy kis csavar: elöl rövid-hátul hosszú, félvállas, szigorúan masni a nyakon. A kabátok egyenes vonalúak, egyszerűen nagyszerűek.
A retro hatást erősítvén néhány ruha pöttyös mintájú. Aranyosnak találom, de szerintem a pöttyöst tudni kell viselni, én nem tudom!=D Sokkal jobban tetszett nekem a térbeli virágokkal díszített ruhák. Fekete ruhán piros virágok kombináció a legjellemzőbb, de láthatunk pár más színűt is. A virágok kerülhetnek a mellrészre, az ujjakra, vagy sálként viselve - extra, de nagyon jó! Egy dögös vörös magas sarkúval viselném.
A szőrme természetesen itt is befutó, színesen, persze. Kabát, sálgallér, mindegy. A szőrme újra bejött a divatba, szerintem műszőrme formájában, de javítsatok ki, ha tévedek!

Egy kicsit még a kiegészítőkről: az előbb említett kalapon, vékony övön és masnira kötött sálon kívül fontos elemei a kollekciónak a zömében kis méretű retikülök. Ezek inkább alapszínekben láthatóak, ahogy a csizmák, cipők is. Apropó, a csizmák térdig érnek, és lehetnek fényes lakkból is. Aranyos volt még a láncos, picike alkalmi táska is. És, aminek láttán igazán megörültem: aranyláncon lógó gyűrű (vagy legalábbis én annak néztem), Frodó után szabadon.=D

Bye-bye!

2 megjegyzés:

  1. Én szeretem ezeket a vékony öveket, a masnira kötött sál pedig különösen tetszik. Biztosan fogok én is ilyesmit csinálni.:) Én örülök, hogy vannak télen is színek...
    (Andi)

    VálaszTörlés
  2. Andi: a vékony övek nekem is bejönnek, van is egypár, de nem igazán tudtam őket hogy hasznosítani. Az én kedvencem a nyakláncon gyűrű, csak egy megfelelő gyűrű kéne hozzá. Színek télen, hm... nem tudom, télre mindig mély, sötét színeket hordok, meg szürkéket. Idén talán beszerzek pár színesebb darabot.=)

    VálaszTörlés