2011. augusztus 23., kedd

FOTD - Smoky & coral

A mai sminkem nem extra, de ebben a melegben nem volt kedvem többet a szememmel dolgozni, illetve szerettem volna Nektek megmutatni az első próbálkozást az Essence Urban Messages szemhéjszínező krétákkal.

A szemsmink, mint láthatjátok, rém egyszerű, csak kiszíneztem a szürke krétával a mozgó szemhéjamat, eldolgoztam egy kicsit barnás beütésű, csillogó világosszürkével, a szempillák tövébe húztam egy fekete vonalat, spiráloztam, és kész.

Utoljára Szabadkán volt rajtam ez a korall rúzs, most ismét elővettem, még mindig imádom.=) Az arcomra is korallos pirosítót tettem.
És ezeken a képeken megcsodálhatjátok a hajam a maga természetes valójában, nincs kivasalva. Ugyanis mikor a képeket készítettem, még nem száradt meg teljesen, így nem tudtam kivasalni. Szerintem azért így is vállalható, bár kétségtelen, hogy ha az első tincsek egyenesek, jobb az összkép.
Amiket használtam:
Arc:
Astor Mattitude HD alapozó
Essence Stay All day korrektor
Manhattan bronzosító (kontúr)
Rimmel Stay Matte púder
Cosmopolitan pirosító

Szem:
Artdeco szemhéjalapozó
Essence Urban Messages szemhéjszínező kréta - 02 skyscraper
Essence Sun club paletta 02 Long beach - csillogó barnásszürke eldolgozásra
Avon Glimmerstick szemceruza - Blackest black
Max Factor False Lash Effect szempillaspirál

Ajkak:
Avon színmegújító hidratáló ajakrúzs - Tangerine

Remélem tetszett, és ígérem, a következő smink fantáziadúsabb lesz.=)
Bye-bye!

2 megjegyzés:

  1. Tök jó a smink. Alig várom, hogy kijöjjön a kollekció.:) Így is jó a hajad.:)
    (Andi)

    VálaszTörlés
  2. köszönöm, örülök, hogy tetszik!=)

    VálaszTörlés