2011. augusztus 25., csütörtök

FOTD - Purple rain

Adós vagyok sminkkel az NYC paletta felhasználásával, úgyhogy meg is mutatom a tegnap esti-délutáni sminkemet, moziba viseltem, a Rossz tanárt néztük meg. A film egyébként vicces volt, és nem az lett a vége, amire gondoltam, és ez egy romantikus film esetében pozitív.=) Összességében egyszer nézhető.

Mindent a leírás szerint csináltam: az orgonát a mozgó szemhéjra, a lilát a mélyítővonalba, a sötétlilát az alsó szempillasor alá és a külső szemzugba, a fehéret highlighternek. Mint láthatjátok, jó csillogós smink készült, egy fekete tusvonallal és a vízvonalak feketével való kihúzásával bulismink lehet belőle. Így, ebben a formában, ha suliba nem is, de egy szabadidős programhoz simán el tudom képzelni. Az arcomon halványrózsaszín pirosító, a számon világos rózsaszín szájfény volt.

Amiket használtam:
Arc:
Astor Mattitude HD alapozó
Essence Stay all day korrektor
Manhattan bronzosító
Rimmel Stay matte púder
NYC pirosító - 652 West side wine

Szem:
Artdeco szemhéjalapozó
NYC Quattro szemhéjpúder - 796B Queens Boulevard
Rimmel Day 2 night szempillaspirál

Ajkak:
Essence Stay with me szájfény - 01 me&my icecream

Bye-bye!

3 megjegyzés:

  1. Tök jól megcsináltad, nekem nagyon tetszik az egész. Olyan fiatalos, friss, vidám.:)
    (Andi)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép ez a smink! Hát igen suliba vagy hétköznapra én sem hordanám, mindenképpen valami alkalomra, mert olyan elegáns (ha lehet ilyet mondani sminkre :D)
    A rossz tanárt meg már én is meg akarom nézni! Barátnőm úgyis moziban dolgozik, megígérte h bevisz, már alig várom :)

    VálaszTörlés
  3. Andi: köszönöm szépen, örülök, hogy tetszik.=)
    Lídia: neked is köszi!=) amit mindenképp meg szeretnék nézni legközelebb, az az Őrült, dilis szerelem, a Barátság extrákkal (elég durva, de vicces a trailer alapján=D), illetve majd októberben A három muskétás. egyrészt mert imádom a kosztümös filmeket, másrészt mert Orlando Bloom is szerepel benne. ciki vagy nem, már ezért a két dologért megéri nekem elmenni.=)

    VálaszTörlés