2011. augusztus 8., hétfő

Essence Urban Messages trendkiadás

Visszatértem a nyaralásból, épen és egészségesen, a következő posztban bővebben írok is majd róla. Ma egy új Essence limitált szériáról fogok Nektek beszámolni.

Idén ősszel az Essence Urban Messages trendkiadása jelenik meg Magyarországon. A kollekciót a nagyvárosok modern, graffitis világa ihletett. Sokféle terméket tartalmaz, és sok az újítás az előző limitált kiadásokhoz képest. A körömlakk maradt, helyet kapott egy parfüm is, de most a szokásos szájfény helyett rúzst kapunk. Ez nekem jobban is tetszik. A szemhéjszínek stiftes formájúak, szemhéjszínező kréta névre hallgatnak. Van még ezeken kívül szemkihúzó toll és fénylő testspray is. A színvilágot az élénk színek és szürkés árnyalatok párosítása is jellemzi.

A legjobban engem ezek közül a rúzsok fogtak meg, köztük a narancsos-pirosas korall szín, valamint a körömlakkok közül a szürkés sötétkék árnyalat. De érdekesnek hangzik a szemhéjszínező kréta is!
Elérhető lesz szeptember-októberben a Müller drogériákban.

Lássuk a kollekciót!

Körömlakk, árnyalatok: 01 street styler, 02 skyscraper, 03 it peace, 04 nightline és 05 wall of fame
Ára: 549 Ft



Ajakrúzs, árnyalatok: 01 let’s paint the city, 02 it peace, 03 skyscraper
Ára: 599 Ft

Eau de toilette, friss és könnyű illat.
Ára: 1999 Ft
Fényt adó arc és test spray
Ára: 899 Ft
Szemkihúzó toll, árnyalatok: 01 streetstyler, 02 skyscraper, 03 nightline
Ára: 699 Ft



Szemhéjszínező kréta, 01 streetstyler, 02 skyscrater, 03 it peache, 04 nightline.
Ára: 699 Ft
Hogy tetszik Nektek? Mi az, amit szívesen megvennétek?
Bye-bye!

3 megjegyzés:

  1. A körömlakkokba teljesen belezúgtam!! Biztosan megveszem mindet :)

    VálaszTörlés
  2. Azok közül nekem a szürke mozgatja a fantáziámat.=)

    VálaszTörlés
  3. Én is a körömlakkokba lettem szerelmes, főképp a sárgába*.*
    Ha van kedved, nézz be hozzám is:
    www.parafeminas.blogspot.com

    VálaszTörlés