2011. augusztus 14., vasárnap

Essence Urban Messages szemhéjszínező kréta TESZT

A most bejövő Essence trendkiadásnál azon szerencsések egyike lehettem, akik kapnak pár termékmintát a Primőr Kft-től. A szemhéjszínező krétákból kaptam egyet-egyet. Nagyon örültem, és bár elsőre annyira nem mozgatta a fantáziámat a termék, érdekelni kezdett a dolog. Pénteken érkeztek meg.
A termék kis skatulyában érkezik, ami papírból készült, elég stabil, de táskába nem dobálnám be, mert kicsúszhat a tartó. A színvilága tetszik, és nagyon jó ötlet, hogy a dobozon egy festékpacával van jelezve a szín. A termék maga 3 g, és 700 Ft-ért tudjátok majd megvenni őket a Müllerekben.
Kinyitva találjuk a kis krétákat, amik papírral borítottak, így egyszerűbb velük dolgozni. Engem leginkább a zsírkrétákra emlékeztetnek. Külsőre, mert szerencsére inkább por, mint krémes állagúak, és igazából ezért is idegenkedtem tőlük az elején, mert azt hittem, krémesek.
Hiperpigmentált színekről van szó, a swatch-ok egy húzással készültek alapra.

Vakuval

Vaku nélkül

Próbáltam felvinni ecsettel, de úgy lehetetlen, mert nagyon porzik. Simán csak húzkodni kell.=) A szemhéjon, hogy ne legyenek éles vonalak, viszont prímán össze lehet dolgozni őket egy pufi ecsettel. Nagyon egyszerű használni őket, ezért rohanós reggeleken is jól jöhetnek. Pár krétavonás, szempillaspirál, esetleg szemceruza, a szemsmink kész is!
A színekről: favorit a szürke és a barack, mert jól használhatóak hétköznapokon, a sötétkék pedig egyszerűen álomszép. A világoskék annyira nem tetszik, de majd kitalálom, hogyan tudnám mégis használni.
Egyelőre még csak itthon próbálgattam velük sminket, de a közeljövőben biztosan lesz FOTD, amikben valamelyik krétával színeztem a szemhéjamat.

Végeredményben tetszenek, jó kis termékek, a kis méret ellenére szerintem sokáig elég is lesz. Ajánlom, na!=)

Hogy tetszik?
Bye-bye!

6 megjegyzés:

  1. Hú én nagyon várom ezeket, nekem is a barack és a szürke megkaparintása a cél.:D Nagyon szépek és kíváncsian várom majd a vele készített sminket.:)
    (Andi)

    VálaszTörlés
  2. én is a barackot szeretném kipróbálni.. nagyon jól néz ki :)

    VálaszTörlés
  3. Andi: még gondolkodom, hogyan tudnék velük szép sminket készíteni, de akkor ezzel a kettővel lesz smink.=)
    Lora: ugye, szerintem a barack a legszebb!*.*

    VálaszTörlés
  4. Bocsi, hogy itt kérdezem meg, de a Glamour-napokkal kapcsolatban az lenne számomra fontos, hogy a Vichy termékeire szoktak ugye kedvezményt adni. De gyógyszertárban is be lehet váltani a kupont pl alapozóra (mert pont úgy fog kb elfogyni, és akkor kihasználnám az akciót)? Vagy lehet még valahol (esetleg Douglasban?) Vichyt kapni? Köszi előre is a választ.

    VálaszTörlés
  5. Cicalány: megnéztem egy régebbi kuponfüzetben, egyes gyógyszertárak részt vesznek az akcióban, ezeket a Vichy honlapján tudod megnézni, és ott be tudod váltani a kuponodat.=)

    VálaszTörlés
  6. Köszi, de nálam nem tölt be a Vichy honlapja, hiába töltök le hozzá akármit, amit kér. Mindegy, azért nagyon köszönöm, hogy utánanéztél.

    VálaszTörlés