2011. augusztus 29., hétfő

Back to school make-up

Ma mentem el a suliba a tankönyveimért. Nagyon fura volt az amúgy ismerős folyosókon ennyi idő után sétálni... Úgy gondoltam, stílusos lenne egy back to school sminket készíteni, ami hamar megvan, alapjában nem extra, de fel lehet dobni bármivel ha szeretnétek.=)


Az Essence 05 To die for nevű négyes palettáját használtam a sminkhez. Már szükségem volt egy barna négyesre, ezt még a hónap elején vettem direkt sulira és nagyon szeretem! A négy szín: krémfehér, aranyló pezsgő, fényes barna, matt sötétbarna. A fényes barnát vittem fel a mozgószemhéjra a mélyítővonalig, amit a pezsgővel dolgoztam el. A sötétbarnát használtam a külső V-be és az alsó szempillasor alá, a fehéret pedig highlighternek. A pezsgőszín sajnos nem látszik annyira a képen, de élőben csodaszép.
Ezt aztán lehet tovább bonyolítani: feketével kihúzni a vízvonalat, tusvonal, színes szemceruza a felső szempillák tövébe.

Az arcomra kontúrozás után csak egy kis barackos pirosítót tettem, a számra pedig színezett ajakbalzsamot. Mivel natúr színű szemről van szó, bevállalósok élénkebb szájszínt is tehetnek fel, de ugyanúgy megy hozzá a halványrózsaszín vagy barack szájfény.


Amiket használtam:
Arc:
Astor Mattitude HD alapozó
Essence Stay all day korrektor
Manhattan bronzosító
Rimmel Stay matte púder
NYC pirosító - Central park pink
Szem:
Artdeco szemhéjalapozó
Essence Quattro szemhéjpúder - 05 To die for
NYC Show time szempillaspirál - hatalmas pozitív csalódás, nagyon szép pillákat varázsol, próbáljátok ki!=)
Ajkak:
Max Factor Xperience ajakbalzsam - 05 Purple orchid

Hogy tetszik? Ti hogy szoktatok sminkelni, ha suliba mentek?
Bye-bye!

5 megjegyzés:

  1. Fősulin már a kutyát se érdekel, hogy mennyire kenem ki magamat :D, de azért én is inkább visszafogottabb sminket szoktam készíteni. Szép lett a tiéd is.:)
    (Andi)

    VálaszTörlés
  2. De furi, hogy képeken mindig olyan komoly arcod van, amikor meg találkoztunk "élőben" olyan kis mosolygós voltál :-)
    Szép lett! A higlighter nagyon jó!!

    VálaszTörlés
  3. Andi: köszi!=) én gimnazista vagyok 2 éve (6 osztályos, holnapután leszek 9.-es=D), de nálunk se szólnak. ennek ellenére nyilván senki nem jár partisminkkel iskolába.=D

    bettynova: köszönöm neked is.=) ennek az a magyarázata, hogy mosolygós képet csinálni rólam, ami tetszik is, nagyon nehéz, csak kivételes esetekben sikerül. így aztán marad a komoly arc. mindenesetre próbálkozom, és amint lesz egy jó mosolygós kép, felteszem.=)

    VálaszTörlés
  4. Cicalány: köszönöm szépen, jó érzés ezt olvasni.=)

    VálaszTörlés