2011. július 21., csütörtök

Sztárstílusok 6. - Januray Jones

Mikor Fannalin January Jones-t javasolta a rovat következő főszereplőjének, elsőre nagyon ismerősen csengett a név, de nem tudtam pontosan, ki ő. Aztán eszembe jutott, hogy a Glamourban volt vele a közelmúltban interjú, konkrétan a júniusi számban. Nézegettem róla képeket a Google-n, és nagyon megtetszett a stílusa! Hoztam Nektek pár példát.




Röviden azt tudnám mondani, hogy lazán nőies. Szellős ruhák, egyszerű pólók, farmer, lapos cipők, cicás napszemüvegek, és kalap. Egy rövid leírásban megmutatom, miket hordjatok, ha szeretnétek így öltözködni.



Színekben maradj meg a neutrális vonalnál, fehér, fekete, szürke, barnák, bézsek, mintás verzióban is. Jó választás a mintás, de ügyelj, hogy a színek ne legyenek harsányak. A virágminta szuper ötlet, blúz, felső, ruha - teljesen mindegy. Szerintem egy hosszú, lógós kardigán is mehet, sőt, ha különlegesebb verziót szeretnétek, vadásszatok az elöl hosszú, hátúl rövid darabokra, ezek nyújtják az alakot.



Ha kabátot szeretnél, sportosabb ballont válassz, ilyet a Mango őszi kínálatában láttam, vagy egyszerűen csak bőrdzsekit. Lapos cipő, de milyen is? Most saru, balerina, pamutcipő, ősszel-télen hosszú szárú csizma, vagy motoroscsizma fazon.







A H&M és a Mango őszi kollekciójában abszolút olyan darabok szerepelnek, amiket Januray is viselhetne! Nézegessetek az oldalakon, hogy már most tudjátok, mi az, amit semmiképp se szeretnétek otthagyni az üzletben.



A mai időjárás arra késztetett, hogy elgondolkodjak az őszi ruhatáramon, így azt találtam ki, hogy amint fixálódik a fejemben a lista, megosztom Veletek. Csak egyet sajnálok: hogy a kedvenc üzleteim közül csak a Mango és a New Yorker vesz részt a Glamour-napokon ősszel. Pedig szerintem nem csak én örülnék a H&M-nek, vagy a Zarának...=/


Megint a kérdés: ki legyen az új alany?=)


Bye-bye

2 megjegyzés:

  1. köszi, mindenkinek ajánlom a mad men-t, nagyon szép ruhákat adnak rá:)

    VálaszTörlés
  2. szívesen, mindenképp belenézek majd!=)

    VálaszTörlés