2011. július 19., kedd

Sztárstílusok 5. - Megan Fox

A Sztárstílusok rovat következő alanya Megan Fox. Nem igazán láttam a filmjeit, de azt leszögezhetem, hogy baromi dögös csajról van szó! Akárki akármit mond, Megan szerintem nagyon szép, szexis a kisugárzása és irigylésre méltó az alakja.
Összegyűjtöttem pár képet róla a Google-n, hogy lássunk pár elemet a stílusából.



És két kép talpig elegánsan:

Megan stílusa egyáltalán nem különleges, vagy extra, különlegessé ő maga teszi. Pontosan az a típus, aki kb. még egy krumpliszsákban is jól mutatna. Alapvetően lazaság jellemzi, ám a partikon mindig nagyon dögös.

Az alapdarab az enyhén szaggatott farmer, avagy koptatott, ami neked tetszik. Most nyáron egy szaggatott aljú farmer rövidnadrággal jársz a legjobban. Ezt akár egy megunt farmerből otthon is elkészítheted, vagy aminek a combrésznél elvásott az anyaga, én is így tettem nemrég. Ezzel újrahasznosítasz, és véleményem szerint sokkal jobb, mint 6000 Ft-ot kiadni egy rövidnadrágért. A felsőid legyenek egyszerű fazonúak és semleges színűek, amiket aztán feldobhatsz:
  • mellénnyel
  • nőies pulcsival
  • a nadrágodba egyszerű, de látványos övvel
  • kalappal
  • aviátorszemüveggel
  • nagy táskával
Cipők: kényelem! Jöhet a balerina, pamutcipő, lapos saru, vagy ahogy a fenti képen látható, a bakancs.

Na és mi a helyzet, ha épp buliba indulsz? A Megan-alkatú lányoknak az a legelőnyösebb, ha a lábaikat mutatják meg egy feltűnő miniruhával. A kis fekete valóban legyen kicsi! Most, a színes cuccok idején válassz élénk színű koktélruhákat, hozzájuk magas sarkú cipőt. A fazon minden esetben legyen egyszerű.
Arra figyelj, hogy ha a hétköznapokon nem hordasz sűrűn magas sarkút, platformos fajtát vegyél, és a nagy esemény előtt járasd be otthon.

Ki legyen a következő?
Bye-bye!






3 megjegyzés:

  1. én sem túl sok filmet tudnék felsorolni amiben főszerepet v. legalább szerepet kapott, lehet nem figyelem meg eléggé a szereplőket nem tudom.:) de a transformers 1. 2. részében 100% hogy szerepelt, majdnem főszerepőként:D Annyira klassz csaj volt benne, azóta jegyeztem meg a nevét:D

    VálaszTörlés
  2. Fannalin: megnéztem a lányt, és WOW nagyon tetszik a stílusa, akkor ő lesz a következő!=)
    Catwalk_bitch: igen, én is a Transformersből ismerem, én is onnan jegyeztem meg, de volt egy horrorfilmben is, az Ördög bújt belédben, de azt sajnos nem láttam, pedig állítólag nem rossz.

    VálaszTörlés