2011. július 11., hétfő

Összehasonlítás - Astor Perfect Stay lip tint VS Max Factor Lipfinity lasting lip tint

A Coty-csomagomban lapult egy Astor ajakfilc is, ami nálunk csak ősztől kapható, és mivel még nem írtam a Max Factor ajakfilcéről, úgy gondoltam, ezt egy összehasonlítós posztban fogom megoldani.


A csomagolásuk teljesen különböző, a Max Factoré fekete, lilás X-szel, az Astoré rózsaszín, arany felirattal. Az Astor valamivel vaskosabb, és van a másik végén egy ajakbalzsam, ami a száradásra hajlamos szájúaknak nagyon jól jön. Ár: a Max Factor 2500-3000 Ft körül van.


A filcek nagyságában szintén az Astor győzött, nagyobb és vastagabb filccel van dolgunk. Ezt a kört nálam a Max Factor nyerte, precízebben lehet dolgozni a kisebbel. Ettől függetlenül mindkettő nagyon jó minőségű. Az illatuk különböző: a Max Factoré egy édes gyümölcsre emlékeztet, az Astoré az eperhabra. Felkenve az illat nem érződik.

Mindkettő intenzív színhatást ad az ajkaknak, és teljesen matt. A használat a következő: tiszta ajakra kell felkenni, így tökéletesen be tud szívódni a bőr felső rétegeibe. Ezután jöhet csak az ajakbalzsam, ha kiszáradna a szád, vagy szeretnéd a "valami van a számon" érzést.
A Max Factor a 02-es árnyalat, egy bordós bogyószín. Ez tartósabbnak bizonyult valamivel.
Az Astor a 152-es Nude Pink, valóban természetes rózsaszín.

Max Factor 02
Astor 152 Nude Pink

Mindkettővel meg vagyok elégedve, viselhetőek, praktikusak. Nem tudok választani a kettő közül!
Bye-bye!

2 megjegyzés:

  1. Úgy szeretnék én is egy ilyet, de szerintem megvárom, míg kijön a YouRock az Essence-től, és majd az abban lévő ajakfilcre csapok le. :)

    VálaszTörlés
  2. Akkor jó hírem van, a You Rock! nemsokára, konkrétan a hét második felétől érkezik a boltokba, de szerintem a jövő hét végére mindenhol kint lesz!=)

    VálaszTörlés