2011. július 26., kedd

OOTD - Little fall in the summer

Újabban ősziesre fordult az idő, ezért választottam mára ezt a szettet. Nagyon egyszerű, farmer fekete pólóval, magas sarkúval és blézerrel - szinte minden alkalomra tökéletes! Lídia kért outfit posztot a fedora kalapommal, hát ezt is felvettem, már csak azért is, mert tegnap este nem volt kedvem hajat mosni. A kalap ápol és eltakar.=) Ezüst gyöngysorral dobtam fel az egészet, ettől lesz még elegánsabb az összhatás.

Amit viselek:
Fekete basic póló: Jeans Club
Farmer: Levi's
Blézer: örököltem nagynénémtől
Cipő: Bolero (győri butik)
Táska: karácsonyra kaptam 6.-ban
Kalap: F&F
Gyöngysor: szülinapi ajándék szüleimtől
Óra: Casio

Bye-bye!

3 megjegyzés:

  1. Tényleg tök jó a kalap.;) Csinos vagy.

    VálaszTörlés
  2. De drága vagy h megemlítettél :) Nagyon jó lett a szett! Classy :P

    VálaszTörlés