2011. július 23., szombat

NOTD - Chinatown plusz...

Régen volt körmös poszt, és ezt a különleges színű lakkot mindenképp meg szerettem volna Nektek mutatni.
A lakk az NYC In a NY minute nevű, gyorsan száradó körömlakkja 210 Chinatown árnyalata. Ez egy sötétlilás-feketés, csillogó szín. Egy rétegben egyáltalán nem fed jól, kettővel viszont tökéletes. Essence BTGN alap- és fedőlakkot használtam. Nem friss festés, csütörtökön kentem fel, de csak most jutott eszembe lefotózni, ezért látszik egy minimális kopás a mutatóujjamon. Maga a szín nem túl nyárias, télen szerintem többször fogom használni, mint most.

És végül, ma végre volt időm meg kedvem kísérletezni sminkekkel. Ilyenkor általában egy szemet csinálok csak meg, van, hogy mindkét szememen különböző smink van.=)
Ez, amit lent láthattok, a második verzió. Merőben más, mint az eddig feltett sminkek, inkább bulizni szánom, ha élesben készítem majd el. Rém egyszerű, egy fekete szemceruzával a szemem formáját követve "megnagyobbítottam" a szemem, kiszíneztem a ceruzával, majd erre fekete szemhéjpúdert lapogattam. A széleket nem dolgoztam el, a maradék részre bőrszínű szemhéjpúder került. Vízvonalak kihúzása, spirál... és nem, még nincs kész! Csillámtussal vagy műszempillával tovább lehet rajta dobni. Még nem tudom, hogyan fogom viselni, de szerintem csak így, önmagában, mert még sosem volt rajtam egyszínű fekete smink, ami ennyire intenzív. (Kivéve persze a tusvonalat, de az csak egy vonal.) Száj tekintetében viszont semmi ötletem.

És a kérdés: Ti milyen színű rúzzsal/szájfénnyel viselnétek? Mennyire intenzív színűvel?
Amint lesz alkalmam viselésre, megmutatom, hogy döntöttem!=)
Bye-bye

3 megjegyzés:

  1. Én ezt egy rágógumi rózsaszínnel tudnál elképzelni, de mondjuk egy fukszia is jól nézhet ki vele. :)

    VálaszTörlés
  2. Tök jó lett, mondjuk én a szemhéjon picikét még feljebb rajzolnám a feketét, hogy ne nyomja össze a szemedet. Amúgy szép, tetszik az alsó vonalvezetés. Szerintem a csillámtus ötleted tök jó, az szerintem még jó lenne.
    Vagy valami nagyon nude szájfény vagy egy brutál piros, esetleg korall szín is jó ötlet lehet. Hiszen mostanság "divat" szemet és ajkakat is hangsúlyozni. De talán attól is függ, hogy a ruha mennyire színes, hogy elbírja-e az erős rúzst is...

    VálaszTörlés
  3. Ena: a rózsaszín valamelyik árnyalatára gondoltam én is.=)
    Bikira: rendben, megfogadom a tanácsot, örülök, hogy tetszik. A ruha, ami először eszembe jutott hozzá, egy nagyon erős pink színű, fekete övrésszel, szóval talán elbír egy pink vagy fukszia rúzst.=)

    VálaszTörlés