2011. július 25., hétfő

Kívánságlista az új szezonra

Már végignéztem jó pár őszi-téli divatbemutatót, jövő héten jön róluk leírás. Megnéztem a kedvenc boltjaim kínálatait is a következő szezonra. Elkezdtem összeállítani a kívánságlistámat, amiket szeretnék beszerezni őszre és télre, Glamour-napokon vagy máskor. Azt kell hogy mondjam, az őszi-téli ruhatáram nem igényel komolyabb feljavítást, nyárra több alapdarabot kellett vennem. Azért van néhány apróság, ami jó lenne!=)

Hosszú ujjú felsők, ezek sosem jönnek rosszul. A szokásos formán kívül szeretnék nőiesebbet is, vagy blúzokat. Sajnos a legtöbb blúz, ami kapható az üzletekben, elég vékony anyagú. Válogattam össze néhányat, amit szívesen viselnék.





Nadrágok, hm... A kifutókon inkább a szoknyák, ruhák dominálnak, ezekből szeretnék is téliesebb darabokat, mert egy nyári ruhát nem lehet átmenteni télre, és újabban nagyon rákaptam a viselésükre. Az ősz kezdetével sem szeretnék felhagyni eme szokásommal, szóval a vastag harisnyák is felkerülnek a kívánságlistára. De vissza a nadrágokhoz és szoknyákhoz! Egy drapp nadrágot már régebb óta szeretnék, és most meg is találtam, a Mango webshopjában, nem is nagyon drága, 6000 Ft, és felhajtva is lehet hordani. Ráadásul majd csak október elejére tervezem a beszerzést, Glamour-napokon. Szoknyákat ezeket találtam a H&M-ből, van kék és teveszínű, mindkettő tetszik, de most nem tudok választani.=)

Pulcsira-blézerre nincs szükségem, az előző években a Zara leárazásain betankoltunk egyszerű fazonú kardigánokból. A télikabátom szerencsére örök darab, és imádom, szóval az sem kell, se dzseki, se ballon. A ballonkabátom ugyan lila, nem klasszikus bézs, sebaj, mert a mély, sötét színek divatosak lesznek ősszel.

Elérkeztünk a kiegészítőkhöz, cipőkhöz. Még szerintem ráérek a csizmámon gondolkozni, de egy biztos, őszre oxford cipőt szeretnék. Ez kényelmes, zárt, mégis nőies. A balerina nálam ki van zárva. Konkrétan erre a példányra fáj a fogam, ez a Deichmann Janet D. márkájának egyik darabja. Sajnos a boltban még nem volt kint, de ami késik, nem múlik!
Táska...Hm... Ez a bőrönd fazonú nagyon megtetszett, főleg azért, mert szükségem lenne egy új fekete táskára. A régi sajnos elkezdett kopni. Az ára picit visszatart, fogalmam sincs, megvegyem-e, és hátha addig találok jobbat. De a lényeg: fekete legyen, egyszínű, és nagy!
A divatbemutatós posztokban látni fogjátok, hogy még nagyobb teret hódít magának a szőrme, mindegy, mű-e, vagy igazi. A plázák boltjaiban nyilván műszőrmével fogunk találkozni. Sajnos képet nem találtam, de szeretnék egy szőrmesálat, vagyis inkább kámzsát. Annyira elegáns lenne a szövet télikabátommal!

Talán az idő hozta ki belőlem ezt a nagy tervezgetést, még ha kicsit korai is.=)
Bye-bye!

2 megjegyzés:

  1. én próbáltam olyan mangos nadrágot, illetve nem biztos hogy ugyanolyat, de fényes volt az anyaga és hasonló színű szóval szerintem olyat :)
    és hát.. amennyire lerakva jól nézett ki én olyan borzalmas voltam benne. pedig nem vagyok duci, de a combjaim olyanok voltak benne mint 2 aranyszínű hurka.
    szóval azért sztem vigyázz vele, próbáld fel, remélem rajtad jobban fog állni ;)

    VálaszTörlés
  2. jaj ez nem hangzik túl jól!=/ mindenképp felpróbálnám, nem tudok próbálás nélkül bármit venni, főleg nadrágot meg ruhát. majd meglátjuk, mi lesz. köszi, hogy szóltál!=)

    VálaszTörlés