2011. július 5., kedd

Júniusi kedvencek

Itt vagyok újra, csütörtökön Balatonon nyaraltam, ezért nem írtam, de most bepótolok mindent. Sok jó dolog történt velem júniusban, majdnem kitűnő lett a bizonyítványom (fene egye meg a hülye rajzot, négyes lettem -.-"), ettől függetlenül minden okés volt.
Kaptam megkeresést a Coty Hungary Kft-től, ami rengeteg illatot, és az Astor, NYC, Rimmel és Miss Sporty márkákat forgalmazza. Tőlük kaptam ma egy csomagot, sok-sok termékkel, van, amiből duplát küldtek, és olyan, ami nem az én színvilágom, ezért a héten még felteszek egy nyereményjátékot NYC termékekből! Valószínűleg pénteken kerül fel, mert egy rúzs annyira megtetszett, hogy megveszem Nektek is, játékra!=)

De jöjjön a kérdőív!
Havi kedvenc arcápolási termék: Balea sminklemosó kendő, egy darab minden sminket problémamentesen lehoz, és csak 500 Ft a DM-ben.
Havi kedvenc testápolási termék: Sundance naptej szintén a DM-ből. Olcsó, és 30 faktoros. Tökéletes lesz nyárra.
Havi kedvenc illat: Semmi új a nap alatt.
Havi kedvenc szemhéjpúder: Essence Sun Club paletták, mindkettő.
Havi kedvenc szájfény/rúzs: Avon Instant Moccha élénkrózsaszín rúzs
Havi kedvenc szempillaspirál: Maradt a False Lash Effect a Max Factortól
Havi kedvenc arcpirosító: még mindig krémpirosítózok.
Havi kedvenc ecset: nem tudok egyet mondani.
Havi kedvenc ruhadarab: Mango overall. Örök szerelem.
Havi kedvenc zene: Queen - I was born to love you
Havi kedvenc film: Elfújta a szél
Havi kedvenc könyv: Elfújta a szél szintén
Havi kedvenc kaja: balatoni palacsinta <3
Havi legnagyobb csalódás: Másnaposok 2. annyira erőltetett és túljátszott volt az előzőhöz képest.

Most vettem észre, a mindig használt betűtípusom a Georgia, ahol az Elfújta a szél játszódik!=)
Bye-bye!

3 megjegyzés:

  1. Az Elfújta a szél könyvet én is imádom :)

    VálaszTörlés
  2. Juhú, NYC nyereményjáték! :) Van közötte körömlakk?

    VálaszTörlés
  3. kulturmosoly: örök szerelem<3
    Zsófi: holnap megtudjátok!;)

    VálaszTörlés