2011. július 13., szerda

FOTD - Inspired by the Elfs

Újabban nagyon rá vagyok kattanva a Gyűrűk Urára, ez a tweetjeimből látszik is!=D Újranéztem a filmeket, és elkezdtem olvasni a könyvet. Ötödikben is elkezdtem, de kb. 20 oldal után meguntam. Most, 4 évvel később már sokkal jobban tetszik. Meg kell érni hozzá, nem tudom...
A történetet magát is máshogy fogom fel, mint régen. Már nem csak sóhajtozok, ha megjelenik egy helyes pasi!=D Meg persze ihletet is szerzek sminkekhez. A Trójával is így voltam, fura... Öregszem. =D

Nem véletlen tehát, hogy a mai sminkemet az erdőtündék zöldes-barnás natúr világa ihlette. Érdekes egyébként, a filmben Liv Tyleren és Cate Blanchett-n szinte semmi smink nincs! Vagy legalábbis nekem nem tűnt fel, annyira minimális. Na mindegy, mondom, hogy készült!

A mélyítővonalig zöld krémes szemhéjfestéket vittem fel, erre vittem fel az Astor Jungle fever négyese világoszöldjét a mozgószemhéj közepéig, a sötétzöldet a külső szemzugba, a belsőbe pedig a krémfehéret. A mélyítővonalba az Essence Long beach paletta feketés-szürkés-csillogós sötétzöldjét (ami lemaradt a képről, bocsi, de belinkelem a terméklistában). A széleket az Astor csillogó bőrszínével dolgoztam el, ez került a szemöldökcsontra is. Az alsó-felső vízvonalat kihúztam, spirál, és kész!Az arcomra kontúrozás után alig látszó, természetes, barackos színű pirosítót tettem (nem vettem észre, hogy a tündék elpirultak volna), a számra szintén barack szájfényt.

Amiket használtam:

Arc:
Astor Perfect Stay alapozó
She korrektor
Manhattan bronzosító
NYC pirosító - 655 Central Park Pink
Rimmel Stay Matte púder

Szem:
Artdeco szemhéjalapozó
Max Factor Masterpiece krémes szemhéjfesték
Astor Color Vision szemhéjpúder - 320 Jungle fever
Essence Sun Club paletta - 02 Long beach
Rimmel Exaggerate vízálló szemceruza - 26 Noir
Max Factor Xperience szempillaspirál

Ajkak:
NYC szájfény - 575 Brighton Beach Peach

Hogy tetszik?
Bye-bye!

13 megjegyzés:

  1. ez nagyon jó apolka! a körömlakkod. az érdekelne engem :D

    VálaszTörlés
  2. köszii!=) Miss Sporty Clubbing Colours széria, nincs neve vagy száma, de elég felismerhető szín!=D

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok!
    A Clubbing Colours lakkok száma a kupakon lévő vonalkód alatt van fekete keretbe foglalva :)

    VálaszTörlés
  4. Szia.
    Remélem, hogy ezt nem gondoltad komolyan. Nagyon ócska kis "sminkeket" készítesz... elpazarlod itt a sok Max Factor, Astor és egyéb drágább termékeket, ahelyett, hogy a Kiskegyedhez járó "sminkcuccokat" használnád. Nem azért, hogy fényezzem magam, de én az olcsóbb Miss Sporty termékekből is össze tudnék hozni egy olyan kreációt, amit látván tátva maradna a 2000Ftos ajakfilces szád :)))) Amúgy meg összes sminked ugyanolyan... szar. Röviden ennyi. Ha kérdésed lenne szívesen válaszolok, sőt magánoktatást is vállalok Győrben. Puszika :))

    VálaszTörlés
  5. Alexa: köszi, akkor ez a 304-es szín lesz.=)
    Névtelen: köszönöm, hogy leírtad a véleményedet, sajnos nem tetszhetnek mindenkinek a sminkjeim, de ez van. Ha nem tetszik, nem kell a blogomat nézned, biztosan találsz mást, ahol neked jobban tetsző sminkek vannak. Szia!

    VálaszTörlés
  6. :) Ne haragudj, de egyet értek a Névtelen hozzászólóval. Igazából nem értem hogy kapsz a Coty Hungary KFT-től smink termékeket ha még sminkelni sem tudsz. Legalábbis ez amit Te csinálsz ez elég amatőr szint. Én a cég helyébe nem blamálnám magam ilyenekkel, de hát örülj neki hogy ilyen cuccokhoz jutsz a semmiért.
    Üdvözlettel: Nagy Linda

    VálaszTörlés
  7. Kedves Linda!
    Elfogadom a kritikádat, építő jellegűnek veszem. Komolyabban sminkeléssel kb. egy éve foglalkozom, egy év alatt azért nem lehet profi szintre fejlődni, valamint extrább technikákat azért nem alkalmazok, mert nappalra szoktam sminkelni magam, este nagyon ritkán járok szórakozni. A blog sminkes posztjaival az a célom, hogy az olvasók lássák, milyenek szoktak lenni a sminkjeim, nem akarok tanítani bárkit is, arra ott van sok más blog.
    A Coty Hungary KFT. valószínűleg azért küldött nekem termékeket, mert teljesen más korosztály vagyok, mint a bloggerek többsége, akik 20 év körül vannak általában. Máshogy látom, használom a termékeket, és szeretnék a fejlődésemet támogatni, valamint tulajdonképpen reklámozom a dolgaikat. A fejlődésről: sajnos még most, a nyári szünet idején sincs túl sok időm sminktechnikák tanulásával, kísérletezgetéssel foglalkozni, de igyekszem minél több újdonságot megtanulni (annál is inkább, mert nemsokára szükségem is lesz rá), és ezek eredményét majd felteszem ide.
    Szép napot: Apolka

    VálaszTörlés
  8. Van egy olyan érzésem, hogy a két névtelen egy és ugyanazon személy, aki éppen kurvára irigy, mert ő semmit nem tud felmutatni ellenben veled, csak egy olyan nevet amiről ordít, hogy kamu (Nagy Linda... Pffff :D) . Az ilyen szánalmas. Legalább vállald a neved, ha már itt pocskondiázol valakit, aki elképesztő sok energiát és időt fektet a blogjába! Az építő jellegű kritika tök rendben van, de amit te írtál csupán köcsögség. Ha te annyira jó vagy, vállald fel a neved és mutasd meg mit tudsz. HAJRÁ APOL! Don't you ever let 'em bring you down! Love you <3

    VálaszTörlés
  9. Kedves Apolka! Lehet, hogy hű követőid által én is le leszek "köcsögözve", de azért megírom a véleményem. Megnéztem az összes sminkes posztodat. Arra jutottam, hogy tényleg mindig nagyon hasonlóra sikerednek, tényleg kezdő szintre vallanak és nagyon halványak. Utóbbira két lehetséges válaszom van: vagy nagyon rossz minőségű képeket töltesz fel (ami azért nem jó, mert így elmarad az "aha" élmény), vagy nem megfelelő eszközökkel, technikával sminkelsz. Az én magánvéleményem és tapasztalatom, ha az ember lánya tényleg komolyan gondolja, hogy meg akarja tanulni, hogyan emelheti ki az előnyeit és rejtheti el a hibákat, ebbe időt és energiát fektet be. Ha van egy ilyen blogod, ez a minimum. Alapvetően kedvelem a hasonló témákban írott internetes naplókat, és szerintem nem szégyen a nagyoktól tanulni (pl.: Polgár Tündire gondolok). Nem kioktatni akarlak, csak úgy gondolom, ha azt szeretnéd, hogy komolyabban vegyenek, lassan elkezdődhetne az a fejlődés, ami nekem hiányzik a sminkjeidből. És nincs tökéletes, az ember mindig tanul (5 éve sminkelek aktívan, de még mindig van jó néhány szín/termék, amihez kicsit "félve" nyúlok). Mivel aránylag jó minőségű termékeket használsz, inspiráljon, hogy ezekből többet is ki lehet hozni (itt konkrétan a Max Factorra, Astorra gondolok, de az Essence szemhéjpúderekben is sokkal több van). Én drukkolok Neked, és a jó szándék vezérelt, nem akartalak megbántani.

    VálaszTörlés
  10. Nina: <3
    Cicalány: nem érzem bántónak a kommentedet, teljesen korrekt vélemény úgy gondolom. Elöljáróban annyit, hogy tavalyhoz képest ezek, amiket a blogon láthatsz, már őrületes változás szerintem, sokat fejlődtem egy év alatt. Persze tisztában vagyok vele, hogy ez közel sem tökéletes, és van mit bőven tanulnom. Az arcomat rendesen kontúrozni például alig egy hónapja tanultam meg.=) A szemformám alapvetően behatárolja a szemsminkemet, ennek ellenére rajta vagyok a fejlődés témán.=) Van pár dolog, ami sehogy sem akar sikerülni, azokat gyakorolgatom, illetve új színekkel is szeretnék majd kísérletezni. Sőt, nemsokára lesz lehetőségem esti sminkeket is készíteni, azoknál igyekszem merészebb lenni, az eredményt pedig, ha olyan lesz, felteszem.
    Végül, köszönöm a biztatást, és ha van kedved, időnként nézz fel, igyekszem fejlődni!=)

    VálaszTörlés
  11. Nagy Linda vagyok és elnézést ha ez a nevem kedves nina myers! Unalmamba visszanéztem ide, hogy ki reagált a kommentemre, ami becsülendő, hogy felkerült és nem törölted kedves szerkesztő! Azon, hogy irigy lennék azon felröhögtem, mert számos ilyen blogot látogatok és ha nagyon irigykedős fajta lennék akkor nem Apolkára lennék az. De mire is irigykednék? A sminktudására, vagy a pár cuccra amit küldenek neki? Hidd el megtudom venni és tisztában vagyok magammal és a képességeimmel. Nem fikázni akarom a szerkesztőt, de a képek rossz minősége és a smink tudomány hiánya másnak is szemet szúr. Örülök, hogy tanulsz és fejődni akarsz kedves Apolka, sok sikert hozzá, de nekem ez az oldal akkor sem üti meg a szintet egyenlőre (már ami a minőséget illet!)

    VálaszTörlés
  12. Igen, vannak sokkal jobb blogok is az enyémnél, a szerzőik idősebbek és tapasztaltabbak nálam,valamint ügyesebbek is, én is megpróbálok felfejlődni hozzájuk. Pont. Részemről ezt a beszélgetést lezártnak tekintem.

    VálaszTörlés
  13. én megint csak azt nem értem hogy ha valaki ennyire utál és nem tetszik neki amit csinálsz akkor mér pazarolja az idejét és energiáját hogy ilyenekkel traktáljon? mert ha építő kritika lenne akkor az okés, arra szükség is van de ez csak a magyar mentalitás ujabb megjelenése..érdekes hogy cicalány értelmeesen megtudta fogalmazni a mondani valóját.
    ne foglalkozz velük Apolka!:) tény hogy van hova fejlődnöd (kinek nincs?? )de ennyi idősen nem csak hogy nagyon jó amit csinálsz de rendkívül érett módon kezelted a fenti kötözködéseket is! valószínűleg értelmileg sokkal fejlettebb vagy már most mint az a kurvajó győri sminkes aki magánórákat is adna neked!:DDDDDDDD

    VálaszTörlés