2011. július 27., szerda

Astor, NYC tesztek

Ebben a posztban rúzsokat, szájfényeket fogok nektek bemutatni. Újabban nagyon rákattantam az élénk színekre az ajkakon, ezért is örültem a három terméknek, ami a Coty csomagomban
lapult (a barack szájfény már előbb megvolt). Ezek tesztje következik most.

Astor Soft Sensation ajakrúzs
Amit az Astor ír róla: · Ápoló formula A-, C-, E-vitaminnal és kollagénnel dúsítva az akár 168%*-kal puhább és hidratáltabb ajkakért. Nincs több repedezett és kiszáradt ajak! · 20-as fényvédő faktorral véd a nap káros sugarai ellen.
Elsőre bevallom őszintén, nem igazán fogott meg ez a rúzs. A csomagolása nekem kicsit olcsó hatású, de aranyos, egyszerű.
Nekem a 113 Azalea árnyalat van meg, ami egy lilás-rózsaszínes, szilvás beütésű szín. Egy szó, mint száz, idegenkedve próbáltam ki. A viselése kellemes, érvényesül az ápoló hatás. A tartóssága átlagos. Nem rossz, de magamtól nem vettem volna meg ezt a színt.

NYC Ultra last tartós ajakrúzs
Az itt bemutatott termékek közül erre voltam a legkíváncsibb. Az olcsó rúzsokban nem nagyon bízom, mert egyszer egy Essence rúzzsal nagyon megjártam. Legalább 6 réteg kellett, hogy megfelelő legyen a színe. Épp ezért ettől a rúzstól sem vártam sokat.
A csomagolása borzalmas, nem lehet teljesen becsavarni a rúzst, ezért a tetejével akaratlanul mindig megkarcolódik, ha nem vigyáz rá az ember nagyon-nagyon. Azon kívül kicsit laza is a tető. A szín a 419-es English rose, ami egy fényes, élénk rózsaszín. Az első meglepetés felkenéskor ért, ugyanis egy réteg is tökéletesen fed! Túléli az ivást, és 3-4 órán át kitart. Hátránya talán, hogy icipicit szárít, de egy ajakbalzsam alá, és probléma megoldva! 650 Ft-ért ez a rúzs több, mint megéri!
NYC Liquid lipshine szájfények
Erről igazán tökéletes tapasztalatot tudok írni, mert az egyiket már hónapok óta használom. A Brighton beach peach-ről nagyon sokan írtak, ezért is vettem meg. Hiányzott is egy igazi barack szájfény, és nagyon megörültem a Fashion ave fuchsiának is. Az illatuk iszonyú finom, kókuszos, az applikátor kellemesen nagy és lapos, kényelmes vele dolgozni. A fukszia szín fényes rúzs szintű fedéssel rendelkezik. A barack annyira nem intenzív, de ettől függetlenül gyönyörű.


Swatch-ok balról jobbra: NYC Fashion ave fuchsia, Brighton beach peach, English rose; Astor Azalea.
Bye-bye!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése