2011. július 16., szombat

Astor Color vision szemhéjpúderpaletta TESZT

Ezt a palettát a Coty Hungary KFT-től kaptam tesztelésre. Még sosem volt ezelőtt Astor szemhéjpúderem, ezért kíváncsian próbáltam ki. Az értékelésnél díjazom a csomagolást, a termék tulajdonságait, és a termék kihasználhatóságát, végül egyben a terméket.

A csomagolás kör alakú, sima fekete, pattintós megoldással záródik, jön vele egy applikátor is. Átlátszó a tető, láthatóak a színek. A hátoldalán leírást kapunk a termékről, a paletta nevét, a színkombináció nevét és számát. Az enyém a 320-as Jungle fever nevű.



Kinyitva négy, egymással harmonizáló, csillogó színt kapunk: egy limezöldet, egy sötét barnászöldet, egy krémfehéret, és egy bézses-rózsaszínes valamit, kb. olyan színű, mint a logóm. A festékek eléggé porzanak, emiatt kissé nehézkes a felvitel, nagyon hullik, ezért keményebb, merevebb szőrű ecsetet ajánlok hozzá. Pigmentáltságot tekintve nem a legjobb, alapozóra kentem a mintákat, de a két világos színből csak a csillogás látszik szinte.


A következőképpen készíthetünk vele egyszerű, nappali füstös sminket: a világoszöldet a mozgó szemhéjra, a sötétet a mélyítővonalba satírozzuk, a széleket a rózsaszínnel eldolgozzuk, a szemöldökcsontra és a belső szemzugba a fehér kerül. Zöld szemceruzát használunk a felső szempillasornál. Estére ezt meg lehet spékelni fekete tusvonallal és ceruzával a vízvonalon.


Oszályzat:



  • Csomagolás: 4, nekem picit olcsó hatású.

  • Termék: 3/4, nagyon porzik, és annyira nem élénkek a színek

  • Felhasználhatóság: 3/4, annyira nem alapdarab, nem lehet csak ezzel estibb sminket készíteni, és szerintem csak a zöld és barna szeműeknek állna jól ez a természetes zöld kombináció, kék szemhez nem igazán megy.

  • Összességében: 4-es alá, tetszenek a színek, sokat is fogom használni, de nem elég pigmentált.

Nektek hogy tetszik ez a paletta?


Bye-bye!

2 megjegyzés:

  1. Nekem ilyenből egy fekete fehér van, de nekem is nagyon hasonlók a tapasztalataim. Nem rossz, de nem is túl jó :)

    VálaszTörlés
  2. Pontosan, tipikusan a semleges kategória.=)

    VálaszTörlés