2011. június 22., szerda

Tegnapi outfit és smink



Lesz poszt a mai szettemről is, de feltétlenül szerettem volna nektek megmutatni az új Mango cuccaim gyakorlatban való alkalmazását. Együtt vettem fel a cipőt és az overallt, ehhez a Nápolyból hozott fekete táskámat párosítottam. A képen sajnos nem látszik, de egy felirat a táskán korallszínű, ezért készítettem el hozzá ezt a sminket.
A háttérben kicsit kupis udvarunk van, bocsi, de mikor kimentünk fényképezkedni, és láttam, hogy végre előjött a cica, mondtam, hogy vele kell kép!<3

Ezt a sminket már sokszor elkészítettem, és fogom is a nyár folyamán. Nagyon egyszerű sminkről van szó, natúr, kicsit csillogó szem, korall pirosító és száj. Az arcomra a Cosmós pirosítót használtam és a Tangerine rúzst, amikről már olvashattatok ITT.

A szememre bázis után a belső szemzugba egy matt bőrszín került, a mozgó szemhéjra világos, szürkés lila a Sun Club palettából, a mélyítővonalba és a külső szemzugba pedig szintén a Sun Club paletta matt sötétbarnája. Egy pufi ecsettel eldolgoztam a széleket, majd a szemöldök alá aranycsillámos törtfehéret tettem highlighternek. Spirálozás, és kész is!


Hogy tetszett?
Bye-bye!

4 megjegyzés:

  1. Mielőtt elolvastam volna, tudtam, hogy ez a Mango ruhád :-)

    VálaszTörlés
  2. Mííí: köszönöm!
    Jesuisunprince: honnan tudtad? Megérzés? ;)

    VálaszTörlés
  3. Pont előtte olvastam a zsákmányos bejegyzést :-)

    VálaszTörlés