2011. június 16., csütörtök

Sztárstílusok 3. - Leighton Meester

Végre ismét itt vagyok! A nyári szünet hatására annyira ellustultam, hogy húúú... Egész nap nem csináltam mást kedden, mint filmet néztem. Megnéztem az Elfújta a szélt, egyszerűen csodálatos az a film, mindenkinek látnia kell! És Vivien Leigh olyan szép! Érdekelne esetleg Titeket egy divattörténeti poszt abból a korból?


Hogy ne maradjon ki senki a Gossip Girl-ös csajok közül, most Leighton Meester következik. Megmondom őszintén nekem a sorozatbeli karaktere, Blair Waldorf stílusa jobban tetszik, mindig elegáns és nőies. Leighton a hétköznapokon, a képekből ítélve szívesebben hord lapos, mind magas sarkú cipőt, bár van, hogy ez is megjelenik rajta, de a telitalp és a lapos a gyakoribb. Előtérbe helyezi a kényelmet, a praktikusságot. Ezt a stílust nagyon egyszerű lekoppintani!

Az alapdarab egyértelműen a farmernadrág és a különleges mintájú pólók. Ilyen egyedi mintás
pólókat a Zara kínálatában bőséggel találsz. Habár nem tartoznak a legolcsóbb darabok közé, egy-egy felső 4000 Ft körül mozog. Ezekhez így nyáron nagyszerű a farmer rövidnadrág. A ruhák közül a laza, lengébb darabokat részesítsd előnyben, amikhez elég egy sarut felkapni, vagy egy kis pamutcipellőt.
Táska tekintetében a nagy, pakolós, zsebes táska szerintem igazán Leighton-os darab.

Rövidnadrág: H&M






Mindhárom póló: Zara
Ruha: H&M

Ruha (amibe beleszerettem): Zara
Saru: Zara



Pamutcipő: H&M
Táska: Mango

Egész belejöttem a sztárstílusokba!=) Ki legyen a következő?
Bye-bye

2 megjegyzés:

  1. Imádom az Elfújta a szelet, bár szerintem a könyv messze felülmúlja a filmet. Szal ha az tetszett, szerintem olvasd el mindenképp. (:
    Imádom Leightont... főleg Gossip girlben :D

    VálaszTörlés
  2. Fruh, már megrendeltem a könyvet tegnap!=) Csak érkezzen már meg, kíváncsi vagyok!

    VálaszTörlés