2011. június 23., csütörtök

OOTD - Summertime


Ezt a szettet tegnap viseltem. Nagyon meleg volt, 31 fok, de azért felvettem az új H&M ruhát, ami annak ellenére, hogy fekete, nagyon jó, szellős az anyaga, nem sültem bele. Ehhez fekete szandált választottam, és lila kiegészítőkkel dobtam fel. Sajnos ezt már a képek elkészülte után vettem észre, hogy kilátszott a pántom, de nem gáz annyira, mert pont olyan lila, mint a karkötő és a kalapon a szalag, tehát beleillik a képbe.
A kalapokkal eddig is szimpatizáltam, furcsa, ez már évek óta megvan, de nem szerettem, most mégis megtetszett.=) Ráadásul nem szerettem volna napszúrást kapni se ( a sötét hajam nagyon szívja a napot). A napszemüveg is új, a táska pedig különösen kedves nekem, egy nagyon jó barátnőm hozta nekem Rómából.=)

Amiket viselek:
Ruha: H&M
Szandál: Marco Tozzi
Lila karkötő: New Yorker
Nyaklánc: ajándékba kaptam
Táska: Robin Ruth
Kalap: vásárból (?)
Napszemüveg: Camaieu

Ma este megyek balettra, a Hattyúk tavát nézzük, olyan jó lesz!=)
Bye-bye

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése