2011. június 7., kedd

OOTD - Roses in the rain

Azért adtam ezt a címet a mai OOTD posztomnak, mert reggel gyönyörű napsütés volt, ám délutánra hatalmas zápor érkezett a városba. Egy órán keresztül ömlött az eső. Igen, szó szerint ömlött, a barátnőimmel úgy néztünk ki, mint akiket egy esős fesztivál után leöntöttek egy vödör vízzel, mert esernyő természetesen egyikünknél sem volt.
Én is szétáztam, csurom víz voltam tetőtől talpig, még szerencse, hogy a felsőm vastagabb anyagból van, és mintás!=)


A szettről: még hetedik előtti nyáron vettem ezt a rövidnadrágot, de most újra rátaláltam. Nem is értem, miért nem hordtam eddig, de itt a nyár és a lehetőség erre! A felsőt a Glamour napokon vettem a H&M-ben, nagyon-nagyon szeretem a mintája, a szabása miatt, és hogy pamutból készült, ezért kényelmes viselet. A szandál is tavalyi, Marco Tozzi márkájú, a rózsa a hajamban pedig a Bijou Brigitte-ből való.
Ha kinagyítjátok a képet, talán láthattok a csuklómon egy ezüst-borostyán karkötőt, annyira szép, most hétvégén kaptam a nagynénémtől bérmálkozásomra.

Annyira örülök, hogy már csak 3 nap van hátra a suliból!=)
Bye-bye!

3 megjegyzés:

  1. Hú, nagyon tetszik a pólód! Meg az egész szett nagyon klassz így. :)

    Emma
    femininepunch.blogspot.com

    VálaszTörlés
  2. Nagyon csinos! :)
    http://zau-ditu.blogspot.com/

    VálaszTörlés