2011. június 17., péntek

Nyári kedvencek

Csokorba gyűjtöttem Nektek azokat a dolgokat, amik idén nyáron igazán nagy kedvenceim. Több kategóriából választottam, lesznek sminkek, ruhadarabok, és egy kis bónusz is.;)

Astor Mattitude HD alapozó: nemcsak nyáron, mindig kedvencem, szerintem, bár nem a legolcsóbb, fogok venni belőle eggyel sötétebbet, hogyha barnulok, akkor is tökéletes legyen. Amiért besorolható a nyári kedvencek közé a számtalan jó tulajdonsága mellett, az a 22-es fényvédő faktora, ami alapozóknál viszonylag ritka.
Rimmel Stay Matte púder: igaz, ez egy elég világos árnyalat, de nincs olyan erős fedése, így nyárra is jó lesz. Szépen mattít, ami a nagy melegben fontos. A hatását mattosító lapocskákkal szoktam erősíteni.
Manhattan bronzosító: apró arany csillámokat tartalmaz, de nem feltűnő, ezért kontúrozásra és pirosítóként funkcionálva is tökéletes. Egészséges napbarnított színt kölcsönöz, lebarnult bőrön még szebb lehet.
Korall színű pirosító: ez az egyik első pirosítóm, még tavaly adták ajándékba a Cosmopolitanhez. Meglepően pigmentált szín, alig kell belemártani az ecsetet, könnyű használni. Csináltam vele elég sok sminket, de egyikről sem készült jó kép, de mielőbb meg fogom mutatni a gyakorlatban!
NYC szájfény 575 Brighton beach peach és Avon színmegújító hidratáló ajakrúzs Tangerine: mindkettő nyári árnyalat, napsütéses, tengerpartos színek. A kettő közül a rúzs a kedvencem, nagyon beleszerettem a korallszínben.
Max Factor Masterpiece szemhéjfestékek: ezekről már olvashattatok bejegyzést ITT. Extratartós, nem csúszik el a szemhéjon még nagy melegben sem. Nem is ragozom tovább.

Ezt a H&M bikinit is láthattátok már a Glamour napos posztomban. Azóta már viseltem is. Ugyan nagyoooooon szorosra meg kell kötni, mert könnyen csúszkál, de kényelmes, szép a színe (élőben narancsosabb). Érdemes a H&M-ben nézelődni fürdőruhaügyben, mert nagyszerű áron kínálják a darabokat. Az extrábbak drágábbak, de ennek direkt megjegyeztem az árát, 2000-2000 Ft volt a felső és az alsó is, ami szerintem elég jutányos.


Ezt az F&F ingruhát még tavaly vettem a veszprémi Tesco-ban, de az idei nyaramat is végig fogja kísérni. Lenvászon anyaga miatt nagyon jó szellőző és kényelmes, telitalpúval, magas és lapos sarkú cipőkkel is jól néz ki. Nem fotóztam le még egyszer, de a bejegyzés hangulatából érezhető szerintem, hogy a legutóbb vásárolt Mango cuccaim is nagy nyári kedvencek!=)


A saru idén is nagy divat lesz, mert kényelmes, csajos lábbeli, amit farmerrel, rövidnadrággal, szoknyával is lehet hordani. Azért a szívem csücske az én sarum, mert egyáltalán nem tucatdarab, egy vásárban vett kézműves saru. Felvéve kicsit hasonlít az ókori görög-római sarukhoz, de én pont ezt szeretem benne!


És a bónusz!=D Nyelvvizsgára fogok készülni a nyáron, és szerintem sokat fogom forgatni ezt a német nyelvtankönyvet, ami egyébként a suliba is kell. Félelmetes, milyenek a lefordítandó mondatok!=D Pl: Ő nem a bátyám, hanem a nővérem., vagy felszólító mód: Na ide azzal a sóval!, meg hasonlók!=D

Egy könyv nem került fel a listára, az Elfújta a szél, ennek az az oka, hogy még nem érkezett meg a rendelés.=/ Jajj pedig már nagyon várom!
Nektek mik a nyári kedvenceitek?
Bye-bye!

12 megjegyzés:

  1. Én is!=D Még csak a filmet láttam, de huhh...<3

    VálaszTörlés
  2. én is nyelvvizsgára fogok készülni a nyáron.:) amúgy én F&F-ben vettem hasonló bikinit, csak az enyém kék, és az alsó+felsőrész együtt volt 2000 Ft.:) de ha megnézed a blogomat, láthatod is:) www.roniswonderland.blogspot.com

    VálaszTörlés
  3. Megkérdezhetem, hogy milyen a fedése az alapozónak? Már régóta szemezek vele :)

    VálaszTörlés
  4. @*roni: milyen nyelvvizsgára készülsz?=) megnéztem a blogodat, nagyon jó!;)
    @Bernu: közepes a fedése, a problémásabb részeken, ami nekem a homlokom és az orrnál a tág pórusok, kell még egy réteg alapozó, a többit egy rétegben is simán lefedi.

    VálaszTörlés
  5. Meg szabad kérdezni, hogy mennyibe kerül? Mert alapozó vásárlására készülök és az, hogy van benne fényvédő, nagyon kecsegtető.:) Én is H&M-ben vettem fürdőrucit, tök nagy választék van és hát nagyon jó árban. A sarud is tetszik, én imádom az ilyen kötős cipőket.:)

    VálaszTörlés
  6. Bernu: szívesen!=)
    Bikira: persze, 3400 vagy 3500 Ft volt, nem tudom pontosan, de valahogy ekörül. Igen, annyira szeretem a H&M-et már csak ezért is!<3

    VálaszTörlés
  7. Köszi, akkor az még elviselhető ár.:) Igen, meg amúgy tök nagy előny hogy a felső- és alsórészt össze lehet válogatni, mert azért nem mindenkinek van azonos mérete.

    VálaszTörlés
  8. a cipő nagyon tetszik!

    http://mindennonek.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  9. Úúúristen! Nem követem, az ilyen jellegű blogokat, de valahogy sikerült idetévednem. Amint megláttam, a sarudat... hát az enyém pont ugyan ilyen! 2004-ben vettem Miskolcon a Borsodi Művészeti Fesztivál keretein belül, egy szegedi kézművestől.
    Tavaly láttam őket a visegrádi Palotajátékokon, de már nem ilyen fazonú lábbeliket készítenek, úgyhogy nagyon örülök, hogy annak idején nem sajnáltam kiadni 8000 Ft érte. :)
    Eltelt 10 év, és még mindig ugyan olyan hibátlan, csodálatos, és kényelmes, és az utcán mindenki irigyli a lábamról :) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök, hogy rám találtál =)
      még mindig nagyon szeretem ezt a sarut, pedig már elég régóta megvan nekem is. várom a nyarat, hogy hordhassam ezt és a többi hasonló szandálomat.=)

      Törlés