2011. június 22., szerda

Nyári haul

Tegnap vásárolni voltunk a legjobb barátnőmmel. Már szinte mindenhol megkezdődtek a leárazások, a H&M-ben, a C&A-ban és a Mango-ban már zajlanak, a Tally Weijl-ben sok az egyet fizet kettőt kap jellegű akció, a Zara pedig hamarosan kezdi.
A Mango-ba direkt nem mentünk be, nehogy kísértésbe essek!=) Azért sikerült elég jól bevásárolnom.
Végre eljutottam a Camaieu-ba, amire annyira kíváncsi voltam! A kínálat kb. olyan stílusú, mint a H&M-ben, árban is kb. ott van. Itt csak egy napszemüveget vettem, mégpedig ezt a cicás fazonú, barna színű darabot. Ez idén igen divatos, és a kerek arcot szépen nyújtja, ezért is vettem meg. 2295 Ft-ba került, ez szerintem teljesen jó ár érte.


A H&M-et nagyon szeretem, rájöttem, hogy az a kedvenc boltom! Passzol a stílusomhoz, egyszerű, elegáns, nőies darabokat árusít, sokféle árkategóriában.
Nézegettem a maxiruhákat (4000 Ft-ra le van árazva nagyon sok szép maxiruha), de csak magam elé tartva próbáltam ki, és a földet söpörte, túl hosszú volt. Rendesen fel sem próbáltam. Sajnos ott kellett hagynom egy fodros, kék, rövidujjú miniruhát, mert az S-es mellben szűk volt, az M-es meg nagyon elállt hátul. Végül ezt a négy dolgot vettem:

Egyszerű, pántos, fekete pamut nyári ruha. Sötétkéket szerettem volna, de nem volt a méretemben.=( Praktikusnak találom, mert szerintem nappalra és szórakozni is simán el lehet benne menni, no nem színházra vagy ilyen eseményre gondolok. Ráadásul 1500 Ft volt, ennyiért nem lehetett ott hagyni. Ma ezt viseltem, és nem sültem meg benne, jó szellős az anyaga. Outfit posztban be is mutatom.

Ez a fekete overall már a kívánságlistámon is szerepelt. Természetesen azok az egyszerű kis pamutoverallok, amiket a holnapon láttam, nem voltak. Ehelyett ez jött velem, nyakbapántos, az elején fodrok találhatóak. Abszolút beleszerettem az overallokba azt hiszem!=) Az ára pedig 3000 Ft volt.

Ezt a lenge, élénk narancssárga felsőt strandfelsőnek vettem, mert annyira átlátszó élőben az anyaga, hogy utcára nem venném fel. Nem szeretem az átlátszó darabokat utcára. Viszont strandra, a narancssárga bikinimmel tökéletes, hogy mégse egy szál fürdőruhában menjek enni mondjuk. Jövő héten megyünk a Balatonra, a nyaraló, ahol lakni fogunk, egy hegy tetején van, és a strandra egy erdőn keresztül sétálunk le, ekkor is jól fog jönni, fent felveszem a bikinit, rá ezt, és indulhatunk is! Ugyanis annak ellenére, hogy az XS-es méretet hoztam el (az S-es nagyon lógott), combközépig leér. Volt egyébként még pink, fehér, tojáshéjszínű és fekete is. 1290 Ft-ba került.

És végül, ez a basic top. A kollekció neve is ez, H&M Basic. Csak ez az egy felső jött velem, volt még mustársárga meg narancs, azok nem tetszettek annyira, a púderszínek sápasztottak, feketét meg úgy döntöttem, nem veszek, akkor már megvolt az overall és a ruha, és több feketét nem szerettem volna. Azért is esett a fehérre a választásom, mert még sosem volt ilyen sima, ujjatlan fehér felsőm, márpedig ezt nyáron nagyon jól ki lehet használni, feldobni kiegészítőkkel, hogy estére és nappalra egyaránt jó legyen. Ez szintén 1290 Ft-ba került.

Plusz: megérkezett az Elfújta a szél, közben kiderült, hogy a mamáméknál is megvan, ezért elhoztam azt vasárnap, és tegnapig, míg ez meg nem jött, azt olvastam. Most viszont a saját példányomat nyúzom, és annyira, de annyira tetszik!!! <3 Ha érdekel titeket, az Antikvárium.hu-ról rendeltük.

Bye-bye!

4 megjegyzés:

  1. hűű nekem vagy 3 darab ilyen tökegyszerű fehér fölsőm van és jók. próbáld ki valamilyen lazább helyre úgy, hogy egyszerűen betűröd farmerbe (sortba vagy hosszúba mindegy), meg hozzá valami jó nyaklánc, és kész is ;)

    VálaszTörlés
  2. A Zara holnapután kezd, érdemes oda is benézni! :-)

    VálaszTörlés
  3. Thündérke: köszönöm!=)
    Névtelen: én is valahogy így gondoltam hordani, de annyi lehetőség van egy ilyen felsőben, igyekszem kihasználni őket.;)
    Jesuisunprince: köszi!=) Mi anyuval mindig megvárjuk a leárazások legvégét, akkor igazán fillérekért jutunk hozzá a Zarából a cuccokhoz.

    VálaszTörlés